כמה עולה לשכור רכב יוקרה בדובאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השכרת רכב יוקרה בדובאי הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהטיול ביעד. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שירכז את העלויות של השכרת הרכב. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו להכין את התקציב לטיול הבא שלכם על הצד הטוב ביותר וליהנות על הדרך מנסיעה ברכב מנקר עיניים.

 

תכירו תחילה בקטלוג הרכבים

אי אפשר להציג את העלויות של השכרת רכבי יוקרה בדובאי, מבלי להרחיב אודות סוגי רכבי היוקרה שיימצאו בו. חיפוש מעמיק שערכנו תוך שיטוט ברחבי הרשת, העלה את סוגי הרכבים הבאים:

  • BMW
  • מרצדס
  • רולס רויס
  • אאודי ועוד

ברור לנו שאתם כוססים ציפורניים ברגעים אלו ממש, בהמתנה לקבלת המידע העדכני לגבי העלויות. לכן, לא נלאה בפרטים ונעבור מיד לעלות ההשכרה היומית של רכבים מסוג זה.

אוטו

תמיד חלמתם לנהוג על B.M.W? זה המחיר להגשמת החלום

הייתם מאמינים שתוכלו להגשים את החלום שלכם ולנסוע ברכב BMW יוקרתי ברחבי דובאי? אם לא, זה הזמן להאמין, כי החלום שלכם קרב. חברות להשכרת רכב בדובאי ימסרו לכם את מפתחות הרכב תמורת תשלום של כ – 1,100 ₪ ליום.

מי שירצו לשכור את הרכב לתקופה ארוכה יותר, ייהנו מהנחה משמעותית במחיר. שכן, עלות ההשכרה ל – 5 ימים תהיה 5,200 ₪ לחצו על הקישור הבא לקבלת פרטים נוספים ולביצוע הזמנה במחיר משתלם: https://pugachev.co.il.

 

מרצדס

מי מכם שחולמים לנהוג על מרצדס יוקרתית (שנת 2024), יוכלו לשלם כ – 700 ₪ בלבד ליום השכרה. כידוע, המחירים צונחים ברגע שמשכירים את הרכב למספר ימים. כך שמי שיבצע השכרה ל – 3 ימים, יוכל לשלם כ – 1,700 ₪, בעוד המחיר ל – 5 ימי השכרה יהיה 2,900 ₪. נדגיש שהעלות משתנה בהתאם לדגם הרכב. כך שתוכלו לשלם מעט פחות אם תתפשרו על דגם ישן יותר.

 

רולס רויס

אפשר להרגיש כמו מלך על הכביש! העלות של תחושה זו תעמוד על 4,500 ₪ ליום. נסביר שמדובר ברכב יוקרה אוטומט (שנת ייצור 2019) שכולל 5 מושבים מרווחים. נהיגה בו ברחבי העיר תגרום לכם לחוות את דובאי כמו שייח'.

רולס רויס

אאודי

ברור לכם שלא נסכם את המדריך מבלי להציג את העלויות של הרכב בעל לוגו הטבעות המוכר, נכון? אם כך, בטח תשמחו לשמוע שהעלות היומית של השכרת רכב מסוג זה תעלה לכם כ – 2,100 ₪. אם תרצו ליהנות מתחושת היוקרה למשך 3 ימים, תצטרכו לשלם כ – 5,900 ₪ עבור התענוג.

 

השורה התחתונה – צאו להגשים חלום ולשכור רכב יוקרה!

דובאי מאפשרת לכל תייר להשכיר רכב יוקרתי במחירי רצפה (בהשוואה למחירים שמוצעים ביעדים אחרים). מי שרוצים לאחוז בהגה של אאודי, BMW, רולס רויס ושורה ארוכה של רכבים יוקרתיים נוספים, צריכים לנחות בדובאי ולבחור את סוג הרכב המתאים להם.

מכונית יוקרה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם