כמה עולה הסעה מנתבג לירושלים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הייחודיות של העיר ירושלים מביאה מליוני מבקרים מהארץ ומהעולם. על מנת לצפות בעיר אשר משלבת את שלוש הדתות: היהדות, הנצרות והאיסלאם, על מנת להנות מהריחות ומהטעמים בשוק המפורסם ועל מנת לצפות בנופים, בהיסטוריה ובהופעות מרגשות. נותרה רק שאלה אחת וחשובה – כמה עולה הסעה מנתבג לירושלים?

בין אם אתם מארגני טיולים, תושבי ירושלים, או מארחים את החברים שמגיעים לחו"ל וברצונכם להגיע לעיר, הסעות בירושלים יכולים לסייע לכם להגיע בדיוק ליעד שלכם.

כיום, ניתן לבחור בין מספר הסעות מנתבג לירושלים כאשר לכל אחת יש יתרונות וחסרונות.

הסעה מנתבג לירושלים באמצעות מונית

במידה והינכם מספר מצומצם של אנשים וברצונכם לבצע נסיעה במונית מנתבג לירושלים המחיר שתשלמו הוא 270 ש"ח במהלך היום ו 320 ש"ח במהלך הלילה.

היתרון המרכזי במונית הינו הנוחות: המונית תיקח אתכם מנקודת המוצא ועד לנקודת היעד.

החסרון המרכזי של המונית: גודל המונית ועלות הסיעה.

מונית

הסעות VIP מנתבג לירושלים באמצעות ואן מיוחד

אופציה נוספת שכדאי להכיר היא שירותי הסעות ה VIP שחברות כדוגמת הילל-טורס מציעים. במסגרת השירות ניתן לקבל הסעה איכותית ונוחה מנתבג ועד לנקודת היעד בירושלים.

להסעות ה VIP מספר יתרונות:

  • ההסעה מתאימה למספר רב של אנשים החל משניים ועד כ – 20 אנשים.
  • ההסעה מאפשרת עצירה בנקודות עניין: בתיאום עם החברה, ניתן לבצע יום טיול ולעצור במספר נקודות עניין. נהג החברה יחכה לכם ויסיע אתכם מנקודה לנקודה
  • מחיר: מחיר הנסיעה מתחלק בין מספר רב של אנשים ועל כן יהיה זול יותר ממונית. עלות ההסעה יכולה לנו בין כמה מאות שקלים לעד כ 2,000 ש"ח. המחיר תלוי בכמות הנוסעים, מספר נקודות הנסיעה ושירותי האקסטרה שתבחרו לקחת

החסרון של הסעות ה VIP הוא שהשירות אינו מתאים לאדם יחיד.

הסעות מנתבג לירושלים באמצעות רכבת

הרכבת החדשה שמאפשרת מעבר מנתבג לירושלים, פותחת לכם אפשרויות נוספות וחדשות. הרכבת שעולה כ – 40 שקלים לכיוון מאפשרת להגיע לתחנת הרכבת בירושלים.

היתרונות ברכבת הינן:

  • מחיר זול יותר מהסעות VIP ומוניות
  • נוחות נסיעה ברכבת

החסרון המרכזי הינו חוסר הגמישות בזמנים ובנקודת היעד. במידה ובחרתם ברכבת, עליכם להספיק ולעמוד בלוחות הזמנים של הרכבת, לוודא כי היא אכן פועלת ולמצוא תחבורה נוספת שתיקח אתכם מתחנת הרכבת בירושלים אל עבר המלון או הנקודה אליה אתם רוצים להגיע.

הסעות מנתבג לירושלים באמצעות אוטובוס

לסיום, אופציה קיימת נוספת, וכנראה הזולה ביותר, היא הנסיעה באוטובוס.

באמצעות החלפה של כ – 2 אוטובוסים ניתן להגיע מנתבג לירושלים.

עליכם לקחת אוטובוס אחד אשר יוציא אתכם משדה התעופה, אל עבר הכביש הראשי ולאחר מכן לקחת קו אשר מגיע לירושלים, כדוגמת קו 947.

עלות הנסיעה במקרה זה תעמוד על כ – 30 שקלים חדשים.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם