כמה יעלה לכם טיפול לרכב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל בעל רכב צריך לגשת למוסך אחת לזמן מה, כדי לבצע טיפולים מסוגים שונים. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה הם העלויות של הטיפול לרכב, במטרה לאפשר לכם להכין את הכיס בהתאם. הישארו כאן ותגלו בקרוב כמה תצטרכו לשלם ומה חשוב לדעת רגע לפני ששולפים את הארנק.

 

קודם כל – חשוב לדעת שיש כל מיני סוגים של טיפולים

רגע לפני שנתעמק בעלויות, עליכם לדעת שיש המון סוגי טיפולים לרכב (והמחירים משתנים מטיפול אחד לאחר). נהוג לחלק את הטיפולים ל – 2 סוגים:

  1. טיפול תקופתי
  2. טיפול חירום

חשוב שתדעו שאין באפשרותנו להציג בפניכם את העלויות של טיפולי החירום שמתבצעים לעיתים לאחר תאונה. בשורות הבאות נפרט באופן מעמיק אודות העלויות המשוערות של טיפולים שגרתיים. נסביר שמדובר בעלויות משוערות ולא מדויקות, משום שאלה משתנות ממוסך אחד לאחר והן תלויות בגורמים שונים, למשל:

  • סוג הרכב
  • מצב הרכב
  • סוג הטיפול (קטן, בינוני או גדול)

טיפולי רכב

העלות של טיפול קטן לרכב

אם גיליתם שיש לכם צורך בטיפולים קטנים לרכב שעשויים לארוך מספר רגעים קצר, אתם כנראה תשלמו בסביבות ה – 100 ₪ ועד 250 ₪ לכל טיפול. נציין כי מדובר בכל מיני טיפולים לרכב שעשויים לקרות כך סתם, באמצע יום "שגרתי", למשל: החלפה של שמן המנוע, הוספה של גז למזגן ועוד.

 

כמה תשלמו על טיפול בינוני?

טיפולים בינוניים לרכב הם כאלה שמצריכים שימוש בחלקי חילוף קטנים יחסית. לעיתים מדובר גם בהחלפה של חלקים ונוזלים. אם תגלו כי עליכם לבצע טיפול לרכב שכולל חלקים פשוטים כמו נוזל בלם או מצתים, אתם תשלמו כנראה עד 750 ₪. חשוב לציין כי התמחור עשוי להיות גבוה יותר במידה ויתגלה שמדובר בחלקי חילוף יקרים.

טיפול ברכב

זו העלות המשוערת של טיפול גדול לרכב

הטיפולים הגדולים לרכב נחשבים ליקרים ביותר. נסביר כי במהלכם מתבצעת החלפה של חלקים מורכבים מאוד (בנוסף לטיפול בחלקי החילוף הקטנים יותר שהוצגו בפניכם בפסקה הקודמת). לצורך הדוגמא, מדובר במצתים מתקדמים וחדשניים והחלפה של מערכת הטיימינג של הרכב. בירור שערכנו בנושא העלה כי העלות של טיפול גדול מסוג זה מתחילה ב – 1,000 ₪ והתמחור שלה משתנה ממוסך אחד לאחר.

 

טיפ חשוב – אל תתמקדו בעלות הטיפול

המדריך מסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לבקש מכם, קוראים יקרים, שלא להתמקד בעלות הטיפול, אלא באיכות שלו. מי שיחפשו טיפול זול, עשויים לגלות שהם שילמו ביוקר. שכן, חלקי חילוף זולים אינם איכותיים מספיק ועשויים להביא להופעתן של בעיות נוספות (ומורכבות עוד יותר) ברכב.

 

לסיום

בשלב זה אתם מכירים בעלויות המשוערות של טיפולי הרכב. כך שכעת, נותר לכם רק לבדוק שאתם משלמים מחיר הוגן ומקבלים תמורה איכותית לתשלום. נאחל לכם שתדעו לבחור נכון ושתשמרו על הרכב שלכם, כדי שלא תצטרכו לבצע טיפולי חירום.

תחזוקת רכב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם