כמה עולה טיול למקסיקו?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מתכננים טיול למקסיקו ומנסים להבין כמה עולה טיול שכזה, הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בבלאגן לצד כמה טיפים שימושיים שיסייעו לכם לחסוך בעלויות.

 

אז… כמה עולה טיול למקסיקו?

אתם להוטים לקבל תשובה וזה מעולה – תיכף נדבר על מחירים, אבל לפני הכל חשוב להבהיר שעלות הטיול תלויה בכם, בסגנון החופשה המועדף עליכם, הרכב המשתתפים, העונה בשנה ועוד… אבל דבר אחד בטוח, ככל שתקדימו לתכנן את הטיול, תוכלו להוזיל את העלויות שלו. לפרטים ועזרה בתכנון הטיול – מקסיקו למטייל.

 

מתי כדאי לטייל במקסיקו?

מקסיקו מדינה גדולה כך שבכל עונה בשנה תמצאו בה מקום עם מזג אוויר נעים לטיול. עם זאת, העונה המומלצת ביותר למקסיקו היא "העונה היבשה" (נובמבר-אפריל) בה יש מעט משקעים ובהתאם, המון מבקרים.

 

טיסה למקסיקו

טיסה היא אחד הרכיבים היקרים ביותר, במיוחד לטסים בשיא עונת התיירות, בקיץ ובחגים, אז כרטיס טיסה יכול לעלות 1,100 דולר ויותר. להשוואה, שלא בשיא העונה, מחיר ממוצע של טיסה עומד על 750 דולר.

דרכים להוזיל את עלות הטיסה – רכישת כרטיסים מוקדמת, הרשמה למועדון הלקוחות ופיצול הטיסה ליותר מעצירת ביניים אחת.

 

לינה במקסיקו

יש לא מעט אפשרויות לינה וזה תלוי בהעדפה שלכם – תרמילאים יוכלו למצוא מקומות לינה זולים במיוחד החל מ-20 דולר ללילה (לזוג), אך אם אתם רוצים לשמור על רמה סבירה, ישנם בתי הארחה נעימים במחיר ממוצע של 70 דולר. לעומת זאת, לינה במלון 3 כוכבים תעלה 100-200 דולר ועבור מלון יוקרתי תיפרדו מ-150-500 דולר.

מה שבטוח, ככל שתזמינו מקום מוקדם יותר, תיהנו ממחירים אטרקטיביים, אז אל תחכו לדקה ה-90.

 

אוכל במקסיקו

באוכל טווח המחירים גדול במיוחד כיוון שאפשר ליהנות מאחלה תמורה במסעדת פועלים או לעורר את בלוטות הטעם במסעדת מישלן. מכיוון ששתי האופציות מדהימות, אנחנו נוטים לבחור בזולה יותר, אבל זה תלוי בכם.

להשוואה, ארוחה בדוכני רחוב ומסעדות פועלים במקסיקו תעלה בממוצע 10 דולר לעומת ארוחה זוגית במסעדה שתעלה כ-25 דולר בממוצע.

מבחינת שתיה – קולה ובירה יעלו 1.5 דולר, קפה 2.5 דולר, קוקטייל 7 דולר ובקבוק יין איכותי 12 דולר.

 

אטרקציות במקסיקו

יש לא מעט אטרקציות לגמרי בחינם – נקודות תצפית, טיול יום, שווקים ועוד, בעוד שאחרות עולות כסף – החל מ-5 דולר לאטרקציות זולות ולעתים יותר מ-50 דולר ליקרות שבהן.

אם אתם יודעים היכן תרצו לבקר, תוכלו לרכוש כרטיסים (עם עדיפות לכרטיס המשלב כמה אטרקציות) מראש ולהוזיל את העלויות.

לסיכומו של דבר, עלות הטיול היא נגזרת של סגנון הטיול המועדף עליכם והנכונות שלכם לתכנן את הטיול מראש – בהחלט ניתן ליהנות מטיול זול במיוחד (30 דולר לאדם ליום) או טיול יוקרתי (200 דולר וצפונה). אז השאלה היא – איך אתם אוהבים לטייל?

מטוס ממריא

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם