כמה תעלה לכם חופשה בטוחה עם כל המשפחה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כבר מספר חודשים אתם חולמים על החופשה המשפחתית, בה תוכלו לנוח ולבלות בכיף כל המשפחה יחד. בפועל אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחרי ילדים בחרדה לבטיחות שלהם. לא כל חופשה חייבת להיות כרוכה בלחץ ובהוצאות גדולות, אפשר לחלוטין ליהנות משקט, שלווה וביטחון. אז מה צריך לתכנן, כמה יעלה לנו ומה אסור לשכוח רגע לפני שיוצאים לחופשה משפחתית.

 

הגדרת ציפיות להורים

לפני שאתם יוצאים לדרך זכרו שיציאה לחופשה משפחתית שונה לחלוטין מחופשה זוגית. כדי שלא תתאכזבו, חשוב לבוא מוכנים, לשים העבודה בצד ולשאוף לכך שבחופשה תהיו בלי מטלות ודאגות, כך תוכלו לבלות באמת עם הילדים וגם לפעמים לנוח.

יש גם הבדל ביציאה לחופשה עם ילדים קטנים או גדולים, לילדים קטנים חשוב להביא תעסוקה לטיסה, לזמן השהות במלון ולכל הזמנים "המתים" שיכולים להיות מעיפים ומתישים, לעומת זאת לחופשה עם ילדים גדולים אפשר לתכנן אטרקציות שגם אתם וגם הילדים הגדולים תוכלו ליהנות יחד, בעיקר כי זו חוויה משפחתית מעצימה.

 

תכנון המסלול מראש

אתם כבר לא בטיול אחרי צבא, אתם לא תגיעו ליעד "ותזרמו" לאן שתרצו, טיול עם המשפחה דורש תכנון כמה שיותר מדוקדק. אפשר לטייל כמעט בכל מקום בעולם עם משפחה, ישנם קבוצות פייסבוק, פורומים ובלוגים שיתנו לכם עצות לאן, איך ובאיזה תקציב אפשר לטייל עם ילדים, תעשו מחקר מקדים ותגלו שאנשים עשו את זאת לפניכם יכולים לעזור לכם ולחסוך לכם טעויות מיותרות.

 

 בניית תקציב

חופשה עם המשפחה היא לא עסק זול, כדי שלא תרגישו כל הזמן שאתם "מתקמצנים" או מוציאים יותר משציפיתם, תחליטו על תקציב מדויק מראש, על פיו תבחרו את היעד הרצוי והסטנדרטים שלכם, מה הם הצרכים הבסיסיים שלכם, איך אתם רוצים לבלות את החופשה ומה הגבולות שלכם. אנו ממליצים להחליט על תקציב ולחלק אותו על פי ימים, ואז ככה יש יותר סדר ואפשרות לנוע בחופשיות עם הכסף.

 

מקדמי בטיחות לנסיעה

היערכות רפואית –  אם החופשה המתוכננת היא בחו"ל, בעיקר למדינות עולם שלישי, רצוי להתייעץ עם מרפאת מטיילים מה הם החיסונים  והתרופות המומלצות ליעדים אליהם אתם מכוונים.

ציוד שאסור לשכוח – כמובן שאם מדובר בטיול של ממש, שמכניס בתוכו שטח, אל תשכחו לקפוץ לחנות טיולים ולקנות ציוד שישמש אתכם לאורך הטיול. בנוסף, טיול בארץ או בחו"ל כרוח בנסיעות ארוכות, כדי להבטיח חווית נסיעה בטוחה עם ילדים קטנים שנרדמים בזמן נסיעות, מומלץ לרכוש נפ אפ – תומך ראש לילדים הנרדמים בזמן נסיעה. המוצר הזה מבטיח גם בטיחות וגם שינה ערבה בנסיעות ארוכות.

 

לסיכום

כמה תעלה לנו חופשה משפחתית בטוחה? אין לכך תשובה חד משמעית, מה שכן, עליכם לקחת בחשבון הרבה דברים חשובים – מוצרים שאסור לוותר עליהם, ציוד שכדאי לרכוש וביטוח נסיעות מקיף. כל זה משתנה ממשפחה למשפחה ומותאם על פי הצרכים,  ולטיול אליו אתם מכוונים.

חופשה בטוחה עם כל המשפחה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם