מה חדש ב-iPhone 14?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמו בכל השקת iPhone חדש, קיימת התרגשות גדולה סביב הנושא, ביקורות, כתבות, פליאה, אכזבה, לא חסר. אין ספק שחברת APPLE יודעת את העבודה, כשמדובר על שמירת המתח אצל קהל לקוחותיה ובכל השקה מחדש, נוכל לראות את מעריצי APPLE נהנים לצפות בחדשנות הטכנולוגית ולדעת מה הבשורה החדשה שמותג יביא.

 

מה הדיבור על הסדרה החדשה?

הנה היא נחתה לה בישראל, סדרת iPhone 14 החדשה, אילו בשורות היא מביאה איתה? קטלוג iPhone 14 מחכה לכם באתר וכולל את כלל הדגמים בסדרה החדשה. ממש כמו בסדרות האחרונות שיצאו לחברת APPLE, גם הפעם, רוב החידושים נמצאים בגרסאות הפרו והפרו מקס.

בסדרה החדשה ויתרו על גרסת המיני, אותה ראינו בסדרות 12 ו-13. הדגמים שיש בסדרה 14 הם: iPhone 14, iPhone 14 plus, iPhone pro, iPhone pro max

בדומה לסדרות הקודמות, גם בסדרה הזאת ניתן למצוא מערך של 3 מצלמות אחוריות רק בגרסאות הפרו והפרו מקס. גרסאות אייפון 14 ו-אייפון 14 פלוס, כוללות 2 מצלמות, עיצוב המכשיר דומה לזה של גרסאות 12 ו-13 עם מסך של 6.1 אינץ', לעומת האייפון 14 פלוס עם מסך של 6.7 אינץ', בנוסף לכך, גם חיי הסוללה של אייפון פלוס גבוהים מאלו של אייפון 14.

 

פרו לעומת פרו

כאן אנחנו כבר מתחילים לדבר. גרסת אייפון 14 פרו, כוללת 3 מצלמות אחוריות, באיכות 48MP, לעומת אייפון 13 עם 3 מצלמות באיכות של 12MP. איכות צילום שטרם נראתה באייפון וכמובן איכות וידאו של 4K בדומה לסדרה הקודמת. בנוסף לכך, באייפון 14 פרו החדש, קיים שדרוג משמעותי למעבד, כאשר במכשיר מהסדרה החדשה יש עוצמה רבה יותר.

 

פרו מקס לעומת פרו מקס

והאחרון חביב, גולת הכותרת, מה היו החידושים בפרו מקס? מכשיר אייפון 14 פרו מקס החדש, כולל מערך אחורי של 3 מצלמות, 2 מצלמות באיכות 12MP ומצלמה באיכות 48MP. גודל המסך של אייפון 14 פרו מקס הוא 6.7 אינץ' ורוזולצייה המסך שלו היא (אתם יושבים?) 2796 על 1290.

 

התכונות שהופכות אותו למושלם

אייפון 14, בעיקר סדרות הפרו והפרו מקס מושלמות למי שאוהבת טכנולוגיה. מדובר על מכשירים איכותיים, מהירים ולא פחות חשוב עמידים לאורך זמן. לצד התכונות האלו, מכשירי הפרו והפרו מקס, מביאים חווית צילום חדשנית, עם מערך מצלמות אחורי ואיכותי, הכולל טכנולוגיית זום מתקדמות שמאפשרות שמירה על איכות התמונה. בנוסף, מכשיר אייפון 14 פרו מקס, מביא איתו גם בשורה חדשנית ברזולוציית המסך, עם איכויות מדהימות.

 

לסיכום

סדרת אייפון 14 מביאה איתה 4 מכשירים חדשים לשוק, אייפון 14, אייפון 14 פלוס, אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס, כאשר לכל אחד מהם, תכונות בלעדיות משלו. המכשירים כמובן גם ברמות מחיר שונות, בהתאם לדגם ולזיכרון שתבחרו עבור המכשיר.

אייפונים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם