כמה עולה להחליף מסך לאייפון

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המסך של האייפון נשבר ואתם צריכים להחליף אותו? להלן המחירון המלא בעבור החלפה של מסך, כך שלא יעבדו עליכם.

החלפת מסך אייפון – כמה זה עולה?

לא מעט בעלי אייפונים מכירים את הסיטואציה הבאה: הפלאפון נפל וכתוצאה מכך נשבר המסך. למעשה, גם אם מתקינים מדבקת זכוכית, חשוב לזכור כי המסך של האייפון רגיש ומשום כך כל נפילה ולו הקטנה ביותר עשויה לגרום לשבר במסך אשר מצריך תיקון. העלות של החלפת מסך אייפון משתנה בהתאם למעבדה אליה אתם פונים, אולם מדובר בטווח של 450-1,400 ש"ח בעבור החלפת מסך אייפון, מחיר מוזל בהרבה מאשר פנייה לאחת מחברות הסלולר אשר גובות בין 1,500-2,000 ₪ בעבור החלפת מסך אחורי לאייפון או קדמי. עם זאת, חשוב מאוד ליצור קשר עם מעבדה מקצועית ומומלצת, וזאת בשל העובדה כי החלפה של מסך אייפון (מכל דגם) חייבת להתבצע באמצעות חלפים מקוריים בלבד.

כיצד לבחור מעבדה מקצועית לצורך החלפת מסך אייפון?

על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי בחרתם במעבדה מקצועית ומובילה, עליכם לבצע חקר שוק ולבחון איזו מעבדה מעניקה לכם לא רק את הצעת המחיר הטובה ביותר אלא גם שירות מיומן אשר מבוסס על שימוש בחלפים מקוריים בלבד. למעשה, חברת אייפון מחייבת את לקוחותיה להשתמש בחלפים מקוריים, אולם לאור העובדה כי לעיתים זמן ההמתנה בחנויות של אפל יכולות להגיע לשבועות ארוכים עד קבלת המסך החדש, מעבדה מקצועית תדע לשרת אתכם באופן מהיר ועם שימת דגש על שירות מיומן אשר יבטיח כי המסך שלכם יטופל וכי תוכלו לשוב ולהשתמש באייפון היקר שלכם. משום כך, קבלת המלצות מבעלי אייפונים אשר קיבלו שירות של החלפת מסך וכן שירותים נוספים במסגרת טיפול ותחזוקה של האייפון תהווה בעבורכם אינדיקציה מצוינת לצורך הכרות עם מעבדה, כמו גם סקר שוק אשר נועד לבחון איזו מעבדה מעניקה לכם את המחיר הטוב ביותר במסגרת של אחראיות מלאה על החלפים. מעבדה מקצועית ומומלצת אשר תעניק לכם שירות מצוין ומחיר מעולה היא מעבדת cellfi, וכעת גם לכם יש את הזדמנות לקבל הצעת מחיר משתלמת בעבור החלפת מסך.

אייפון

Cellfi – המעבדה המובילה בישראל לתיקון אייפונים

Cellfi הינה מעבדה מומלצת אשר זוכה למחמאות וביקורות חיוביות, וזאת בשל שירות מיומן אשר ניתן באמצעות נציגי שירות מנוסים אשר עברו הכשרות מקיפות בתחום. המעבדה חרטה על דגלה להשתמש בחלפים מקוריים בלבד, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי תוכלו לחזור לשגרה באופן מהיר, זאת לאור שירות תיקון מסך אשר נעשה במהירות אך עם דגש על עבודה מקצועית אשר מבוססת על הציוד המתקדם ביותר בשוק. המסך שלכם נשבר? חייגו עוד היום למעבדה במספר 077-4335680 לצורך תיקון וקבלת הצעת מחיר זולה ומשתלמת.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם