כמה עולה טלפון שמגיע עם תוכנת הגנה מתכנים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחנויות השונות המציעות פתרונות תקשורת לקהל הדתי תוכלו למצוא טלפונים חכמים עם סינון מובנה המגביל תכנים מסוימים שאינם הולמים על פי הגדרות שיחולו עליו.

את המכשירים בעלי תוכנה הגנה ניתן למצוא ולרכוש ממש כך או להתקין על טלפון רגיל את ההתקנה.

 

איזה טלפונים חכמים בעלי הגנה מוצעים?

אם תבקרו באתר או חנות פלאפונים מוגנים תוכלו למצוא מגוון רחב של טלפונים חכמים מהפשוטים ביותר ועד טלפונים חדשים עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות. המטרה העיקרית של תוכנות סינון אלו היא לאפשר לקהל הדתי להשתמש ולהנות מהאפשרויות המוצעות ומתאימות לכל אחד שבוחר לעצמו את צורת ההגבלה.

 

עלויות של מכשירי טלפון עם תוכנת הגנה

לפניכם מספר דגמים המציגים את המגוון של הטלפונים המוצעים מהפשוטים והזולים ביותר ועד המתקדמים, חדשים ויקרים בשוק על פי טווח מחירים:

  • 850-950 שקלים – גלאקסי A20e, גלאקסי A12, רדמי 9 ורדמי נוט 9, גלאקסי tab A – טלפונים פשוטים מאוד שניתן למצוא במחירים הידידותיים האלה גם בשוק של הטלפונים ללא תוכנות סינון. שימו לב שטלפונים אלו עלולים להתקלקל בזמן קצר אם הינם בשימוש רב אך למי שלא נוטה להשתמש הרבה טלפונים אלו יתאימו מאוד.
  • 1,000-1,300 שקלים – גלאקסי A31, גלאקסי M32, גלאקסי Tab a 10.1, גלאקסי A51, רדמי נוט 9 פרו – עולים רמה, טלפונים מעולים שהמחיר שלהם יחסית נמוך מפאת ההתיישנות שלהם בשוק – יספיקו למי שמשתמש באופן סטנדרטי בטלפון ולא מחפש ביצועים מהירים במיוחד לעבודה.
  • 1,300-1,800 שקלים – גלאקסי A32, גלאקסי A52, Tab s6 lite, גלאקסי A71, Tab s6 lite p615 – עדיין נמצאים מתחת לאלפיים שקלים ולכן הטלפונים ממוצעים ומתאימים לרוב הקהל הדתי שמחפש טלפון עם מערכת סינון.
  • 2,000-3,500 שקלים – גלאקסי A72, גלקסי S20, גלאקסי S10 PLUS, גלקסי נוט 10 פלוס, גלאקסי note 20, גלאקסי S21, גלאקסי S21 PLUS – שלב מתקדם הרבה יותר, טלפונים עם טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרים גלישה מהירה, עבודה דרך הטלפון, איכות צילום טובה ועוד.
  • 4,000 ומעלה – גלאקסי note 20 ultra, גלאקסי S21 ultra – הטלפונים החדישים ביותר המוצעים בחנות וייסטק תקשורת עם תוכנת סינון.

 

מה מומלץ לקנות?

מי שמחפש טלפון בעל תוכנת סינון מובנת בדרך כלל לא מחפש טלפון בעל ביצועים מטורפים, איכות גבוהה ביותר של צילום או משך חיי סוללה ארוכים ביותר ולכן הטלפונים הפשוטים והזולים יספיקו בהחלט. אם הטלפון ניתן לילדים או שאתם מכירים את עצמכם כהורסי מכשירים אם בנפילה למים או התרסקות על הרצפה כמובן שמומלץ לקנות טלפון זול שתוכלו להחליף.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים טלפון עם תוכנת סינון מותקנת שלא ניתן להסירה הגעתם למקום הנכון, אלו הם המכשירים המוצעים בוייסטק ואין ספק שהם יתאימו לכל כיס ולכל שימוש בטלפון חכם שהוא הולם ומתאים לציוויון הדתי חרדי.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם