כמה עולה נוקיה 215 ומה ההבדל בין נוקיה 215 לנוקיה 225?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סדרת מכשירי המקשים של חברת נוקיה היא סדרה קלאסית ופשוטה של טלפונים שעושים את העבודה בצורה מצויינת ולא מלאים בפיצ'רים רועשים והסחות דעת. שני מכשירים בולטים בסדרה הזו הם דגם 215 ודגם 225. מדובר במכשירים יחסים דומים זה לזה, אבל עם כמה הבדלים עדינים, שהופכים כל אחד מהם למכשיר האופטימלי לסוג אחר של אנשים. נבין יחד מהם הדברים הדומים והשונים בין המכשירים: המחיר, המפרט הטכני, היכולות וכיו"ב.

 

מבנה ומראה

מבחינת המבנה שלהם והנראות של המכשירים – נוקיה 225 ונוקיה 215 הם די דומים. שניהם בעלי מבנה מלבני, מסך ברזולוציה של 320X240 ובגודל 2.4 אינץ', מערכת מקשים שמזכירה את המכשירים הישנים והאהובים, אך בתצורה מעט אלגטנית יותר. הם קומפקטיים, נעימים ביד ובכיס, נוחים להקלדה ופשוטים לשימוש. המבנה הפשוט שלהם הופך אותם לעמידים בצורה בלתי רגילה – שורדים כל מכה וכל שריטה, לא מתרגשים מנפילות – ולכן מתאימים לילדים, או פשוט לאנשים שעמידות חשובה להם במיוחד.

 

פעולות בסיסיות

שני המכשירים תומכים בצורה נהדרת בכל הפעולות הבסיסיות של טלפון נייד – קבלה של שיחות נכנסות והוצאה של שיחות יוצאות, שליחה וקבלה של הודעות אסמס. הם שניהם תומכים בשימוש של שני כרטיסי SIM סטנדרטיים וכן הכנסה של כרטיס זיכרון חיצוני בקיבולת של עד 32GB. הבטרייה שלהם יכולה להחזיק ימים שלמים ואפילו שבועות! תלוי במשך ואופי השימוש. לשני המכשירים יש חיבור סטנדרטי לאוזניות וכן חיבור Bluetooth שמאפשר חיבור של אוזניות אלחוטיות, והם תומכים בהפעלה של מוזיקה.

אז מה בעצם ההבדל

ההבדל המשמעותי ביותר בין שני המכשירים הוא שלדגם 225 יש מצלמה, בעוד שלדגם 215 אין. אם זה משהו לחשוב לכם, לכאן או לכאן – חשוב שתשימו לב להבדל הזה. בגלל שלדגם 215 אין מצלמה – אפשר להשיג אותו בגרסה כשרה שמאושרת על ידי ועדת הרבנים. הגרסה הכשרה אפשר למצוא גם לוח שנה עברי, וכן רינגטונים חסידיים.

 

המחיר

באופן כללי, כל הניידים בסדרה הזו הם במחירים מהאטרקטיביים ביותר בשוק, ולא נמצאים אפילו באותו סדר גודל של מחיר בהשוואה לרוב הסמארטפונים, אפילו הפשוטים ביותר. המחירים של שני הדגמים הוא ברוב המקומות בין 250-400. אם אתם מבצעים רכישה – חשוב שתשימו לב שהמכשיר חדש מהיבואן, ולא מחודש. בנוסף, שימו לב שאתם רוכשים את הדגם הנכון מבין שני סוגי הדגמים של 215 – הכשר או שאינו כשר. בנוסף, אפשר לרכוש את שניהם באינטרנט ולקבל אותם במשלוח עד הבית.

 

לסיכום

גם נוקיה 215 וגם נוקיה 225 הם שניהם מכשירים קלאסיים וראויים שעושים עבודה נהדרת בכל הקשור למשימות הפשוטות של מכשיר נייד. הם שניהם עמידים מאוד, נמכרים במחיר אטרקאיבי ונוח לכיס וזמינים לרכישה אינטרנטית. ההבדל העיקרי בינהם הוא שלדגם 215 איןו מצלמה, ויש לו גרסאות כשרות באישור ועדת הרבנים.

נוקיה נייד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם