כמה עולה אפשרות סינון לסמרטפון

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מנגנון סינון לסמרטפון הינה תוכנה חשובה והכרחית בכל חייו של אדם חרדי המבקש להשתמש ולהנות מהכלים הטכנולוגיים הקיימים אך ללא חשש מתכנים שאינו מוכן ומעוניין לצפות

בהם.

תוכנת הסינון תבטל ותחסום תכנים אלו על פי הפרמטרים שלהם, כמה זה עולה ואיך עושים את זה?

 

עלויות של תוכנת סינון לטלפון

תוכנות סינון לסמרטפון מגיעות ב3 רמות הגנה לפי צורך המשתמש עליהם נפרט בהמשך. העלות הינה 99 שקלים להתקנה חד פעמית ולאחר מכן 29 שקלים לחודש עבור המנוי. עלות הסינון למחשב תהיה גם כן 99 שקלים להתקנה הראשונית ולאחר מכן 40 שקלים לחודש.

 

רמות הגנה

תוכלו לקרוא על כל הפרטים של מסלולי הסינון של סייפטק באתר, לפניכם שלושת רמות ההגנה שניתן לבחור במסלולי הסינון.

  1. רק מה שצריך – לאנשים המחפשים שימוש מינימלי ביותר בטלפון החכם ונדרשים רק לשיחות טלפון ומספר אפליקציות בודדות המותרות לשימוש על פי הועד הרבני סטלין קרלין. ברמת הגנה זו לא ניתנת אפשרות חיפוש בדפדפן וכמובן שהיא מגנה על המכשיר מפני פרסומים ותכנים לא הולמים.
  2. הכל חסום חוץ ממה שפתוח – רמת הגנה שנייה שבתוכה קיימים שלושה מסלולים – מסלול עבודה, קניות וחדשות המתאימים למי שמשתמש בטלפון החכם כחלק מהעבודה, פרנסה, שגרה והתנהלות שגרתית. הפלטרפורמות שיותרו ברמת הגנה זו הינם פלטפורומות של בנקים, מט"ח, שירותי מידע ציבוריים, תחבורה ציבורית, דוא"ל, וואצאפ, אתרי קניות שניתן לסנן בהם ואתרי חדשות ומוזיקה חרדיים בלבד.
  3. הכל פתוח חוץ ממה שחסום – רמת ההגנה הגמישה ביותר עבור מי שמשתמש בטלפון החכם למטרות רבות והוא מבקש רמת הגנה מסוימת רק על מה שחסום וכמובן את הסינון של תכנים פוגעניים מכל המכשיר.

 

מה מיוחד בתוכנת הסינון של סייפטק

תוכנת הסינון של סייפטק הינה בלעדית וייחודית משאר התוכנות מכיוון שהיא יושבת ופועלת על המכשיר עצמו ולא על הרשת. היתרונות של כך הם שאין תוכנה שמכבידה על הרשת ועל הסוללה ובנוסף היא תמשיך לעבוד גם שהגלישה היא על גביי אינטנרט אלחוטי או שמכניסים סים אחר כשטסים לחו"ל או מחליפים טלפון בתוך המשפחה.

 

הגנה מדויקת עבור כל משתמש

סייפטק מעניקה סינון מתקדם בפיקוח של הועד הרבני תוך כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור ברמת ההגנה המתאימה להם גם במסלולים הגמישים ולסייג אפליקציות מסוימות בהם שיש להם שימוש. ניתן להמשיך לגלוש באתרים השונים בחסימה והגבלה של התכנים שאינכם רוצים להחשף אליהם.

 

לסיכום

העלות של מערכות הסינון אינה גבוהה מידי ותוכלו למצוא גם דילים משפחתיים משתלמים, ללא ספק העלות תשתלם למי שמעוניין בשילוב מנצח בין שימוש בטכנולוגיה, קדמה והעידן נוכחי יחד עם ערכים חשובים כמו צניעות שלא מכבדים את האלימות, פורנוגרפיה, גופים חשופים ועוד תכנים שהקהל החרדי לא מעוניין בו.

תמונת תלת מימד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם