כמה עולה חבילת תקשורת מלאה ואיך תשוו בצורה נכונה בין המחירים בשוק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מה הם חיינו בלי קצת טלוויזיה? בלי אינטרנט? בלי מספר פלאפון להתקשר דרכו? כיום עולם התקשרות מלא בהצעות מחיר, חבילות שלמות, חבילות חלקיות, קצת ערוצים, יותר – פשוט בלאגן ואי סדר לאזרח הנפוץ שמנסה לקבל החלטה. התכבה הקרובה תציג סקירה של מהפכת התקשורת בישראל, איך משווים מחירים ומהו המחיר הנפוץ בשוק

 

רגע על תקשורת

כיום בתוך מילה זו נכנסים שירותים רבים, ולכן גם תשלומים רבים. כיום חבילת תקשורת שלמה יכולה לכלול בתוכה חיבור לתשתית אינטרנט דרך הספק או חברת האם, חבילת גלישה לפלאפון סלולרי לפי ג'יגה – בייט בחודש, אחד או שני ממירים\סטרימירם לבית ואפילו פלאפונים סלולריים. כשיש כל כך הרבה נתונים ופרמטרים בתוך מילה אחת לצורך השוואה ולפחות 15 ספקיות שירות, השוואת מחירים יכולה להיות מורכבת וכאב ראש רציני למי שלא מתמצא.

 

המחירים הממוצעים בשוק

מבלי לנקוב בשמות, ניתן להשיג חבילות תקשורת שונות ומגוונות: חברת תקשורת לוויינית תוכל להציע לכם התחברות לשירותיה ולכלול במחיר התחברות לרשת אינטרנט, סטרימר וחבילת  ערוצים יותר מבסיסית אך לא פרמיום בעלות של עד 140 ₪ לחודש, ובתוך זאת מחיר הראוטר של רשת האינטרנט כלול וגם הסטרימרים וההתקנה היא בחינם. הצעת מחיר של מתחרה יכולה לעלות אפילו פחות ולכול בתוך זאת חיבור לחבילת גלישה סלולרית, מאחר ולה יש גם שירותים סלולריים בחלק מהתאגיד.

 

איך עושים השוואת מחירים חכמה

בתור התחלה עליכם להבין מה הם הצרכים שלכם. למשל, במידה ואין לכם שירותי אינטרנט, עדיך למצוא הצעת מחיר שתכלול בתוכה גם אינטרנט וגם חבילת ערוצים – כמעט אותו סכום כספי ויותר תמורה. במידה ויש לכם חיבור לרשת אינטרנט, תוכלו לקבל הצעות מחר זולות יותר, לכן חשוב לאבחן את הצרכים שלכם. לאחר מכן, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתרי השוואת מחירים בעלי נתונים עדכניים, כמו אתר 'הבדיקה', במרכז בתוכו את כל הצעות המחיר בשוק התקשורת.

 

אל תהיו פראיירים

עליכם לזכור במהלך ההתקשרות שלכם מול הספקית האפשרית שלכם הו שתמיד ינסו לדחוף  =לכם עוד שירותים במחיר נוסף. ינסו להשמיט מידע מהעסקה, וינסו להעלות לכם מחירים בהמשך ההתקשרות. עליכם להיות חדים, לרשום את הדברים ולהישאר מול החברה בתקשורת מלאה ולעקוב אחרי הקבלות שהיא שולחת.

 

מדליקים את הממיר וסיימנו

כפי שאתם רואים, יש גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים ספקית שירותי תקשורת, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בחיבור שכזה לבית עסק. רוחב הגלישה צריך להיות מהיר מספיק ואפילו סיב אופטי, כמו הערוצים צריכה להיות מספקת וכמובן – במחיר שמתאים לכם ולכם בלבד. ערכו השוואת מחירים, התבוננו בחוות דעת ואל תשכחו שהצורך שלכם הוא שקובע את הטון של המשא ומתן. מספיק נאמר. בהצלחה.

אייפון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם