כמה עולה סנדלי עקב לנשים עם הגבהה מקדימה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

סנדלי העקב הן נעל ורסטילית שיכולה להפוך כל תלבושת לקהילה וכל תלבושת קלילה למפואר. הסנדלים מושלמים לאירועים, לים, לקיץ וכמעט לכל מקום אחר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הסנדלים ועל סנדלי הפלטפורמה.

 

הקדמה-

סנדלי עקב לנשים הם נעליים פתוחות שמשלבות בין סנדלים לעקבים. השילוב הוא לא רק פיזי- סנדלי העקב משלבות גם בין האופי הקליל של הסנדלים לבין הקלאס והפאר של נעלי העקב. קיימים כמה סוגים שונים של עקבים בינהם עקבי הפלטפורמה, עקבי המחט, סנדלי הסלייד וסנדלי העקב.

מבוא

סנדלי העקב-

סנדלי העקב הם סנדלים פתוחים עם תוספת הגבהה בעקב או לאורך כל הנעל (פלטפורמה)ֶ. הסנדלים משלבים בין הנוחות וההתאמה של הנעליים לקיץ לבין הפורמליות והקלאס של נעלי העקב. הם מתאימים במיוחד לאירועי קיץ ולאירועי צהריים כמו חתונות או ארוחות חגיגיות.

הסנדלים נועדו לשתי מטרות עיקריות- הקללת תלבושת מפוארת או שדרוג של תלבושת פשוטה למראה חגיגי. הסנדלים נעים במחירים של כמה מאות שקלים בהתאם לחומר, לאיכות הנעל והמותגים השונים.

 

סנדלי הפלטפורמה-

רוב היתרונות של הסנדלים מתרכזים סביב הנוחות הבלתי מתפרשת של הנעל, במיוחד בחודשי הקיץ החמים של ישראל. לעומת הסנדלים לנעלי העקב יש מוניטין מפוקפק סביב הנוחות של הנעל, במיוחד בנעלי העקב הדקות הנוחות היא לא המרכיב המרכזי של הנעל.

כדי לשלב את הנוחות האולטימטיבית של הסנדלים עם המראה המפואר של נעלי העקב הומצאו סנדלי הפלטפורמה. סנדלי הפלטפורמה הם סנדלים עם הגבהה גם בעקב וגם בפרונט של הנעל. העקב מתפרס על כל סוליית הנעל כך שהמשקל של הגוף והרגל לא מתרכז רק על העקב אלא באופן שווה על כל כף הרגל שטח פנים יותר רחב ברצפה. הפלטפורמות הם נוחות, מגביהות ומשדרגות כל לוק.

סנדלים

המחיר של סנדלי הפלטפורמה-

הסנדלים נעים בין מחיר של 150 שקלים לכמה מאות שקלים וסנדלי מותגים כמו גוצ׳י ופראדה יכולים להגיע אפילו לאלפי שקלים. הסנדלים נעים במחירם בעיקר בהתאם לחומר של הסנדלים- סנדלי עור הם מהחומרים היקרים יותר אבל הם איכותיים, מחזיקים לאורך זמן, מתאימים את עצמם לרגל ומגוונים במראות השונים שניתן להגיע אליהם עם החומר.

חוץ מעור קיימים חומרים נוספים שמשלבים יותר פלסטיק בתרכובת ועוזרים להגיע למראה החלק, המבריק והצבעוני שטרנדי היום.

 

לסיכום-

סנדלים הם נעליים פתוחות שנועדו בעיקר לחודשי הקיץ בשנה. הסנדל הוא הנעל הנוחה, הפשוטה לנעילה והקלילה ביותר שקיימת. סנדלי עקב הם ווריאציה מיוחדת של הסנדל שמשלבת בין המראה החגיגי והמפואר של העקבים לבין הנוחות והקלילות של הסנדל.

הנעליים בעיקר מתאימות להפיכת תלבושת פנסי לקז׳ואל ולשדרוג תלבושת פשוטה למפוארת. הפלטפורמה הם סנדל העקב שזוכה לשני העולמות- הנוחות והמראה המפואר. נוחות, סטייל, פאר- סנדלי פלטפורמה.

סנדלי עקב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם