כמה עולות חולצות בעיצוב אישי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדפסת חולצות בעיצוב אישי היא תוספת נהדרת לכל אירוע חברתי, מסיבת גיבוש, או פשוט מזכרת מתקופה בעלת משמעות. החולצות בעיצוב אישי מאפשרות לכם להביע את המשותף של הקבוצה שלכם באופן גלוי, כחלק אינטגרלי מפריטי הלבוש שלכם. חלק ממעצבי החולצות עושים זאת כמזכרת בלבד, וחלקם שואפים להפוך את החולצה לאופנתית. במאמר זה נעסוק בדברים הקובעים את המחיר.

 

גודל ההזמנה והצפי להמשך

הזמנת חולצות בעיצוב אישי היא שירות שמציעים בתי עסק רבים ברחבי הארץ. אפילו חנויות בגדים סטנדרטיות, יציעו שירותי הדפסת חולצות בסיסיים, בין השאר כדי לענות על הביקוש של בתי הספר הדרושים תלבושת אחידה עם סמל המוסד. כלל החנויות העוסקות בהדפסת חולצות בעיצוב אישי, משנות את התמחור שלהן באופן חד בהתאם לגודל ההזמנה. הדפסה על חולצות דורשת לעיתים קרובות עיצוב של גלופה ייעודית, אשר נבנית באופן ספציפי עבור הלקוח. כאשר ההזמנה כוללת מספר מצומצם של פריטים, העלות של הגלופה צריכה להתחלק ביניהן, מה שהופך את המחיר של כל חולצה לגבוה במיוחד. כאשר מזמינים כמות גדולה, המחיר ירד באופן משמעותי. לעיתים, ניתן לקבל הנחה נוספת אם בעל החנות יקבל הבטחה שבהמשך יתבצעו הזמנות נוספות על פי הצורך, כך שהגלופה תמשיך לשמש אותו גם בעתיד.

 

סוג הבד ואופן ההדפסה

פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור החולצות בעיצוב אישי, הוא סוג הבד ממנו עשויה החולצה. סוג הבד הוא בעל משמעות אדירה לאיכות ההדפסה. חלק מחומרי הצביעה לא יצליחו להישאר דבוקים לחולצה העשויה מבד טבעי, ואחרים לא יתאימו לחולצות העשויות מבדים סינטטיים. סוג הבד הוא משמעותי מאוד מבחינת התמחור בגלל העלות של חומר הגלם עצמו. הזמנת בדים ואריגים לישראל מתומחרת על פי סוג הבד ומדינת הייצור שלו, או של החולצה עצמה. בחירה בחולצות רגילות תוזיל גם היא את מחיר ההזמנה, בטח בהשוואה לקפוצ'ונים, חולצות אמריקאיות, ופריטים אחרים כמו פליז מחמם לחורף. אופן ההדפסה תלוי בסוג החולצה, אך גם משתנה על פי דרישות הלקוח, הגלופה, והעיצוב המבוקש. חלק מהחולצות ניתן לעצב בעזרת הדפסה ממוחשבת פשוטה ומהירה, ואחרות ידרשו צביעה ידנית, מה שייקר את מחירן הסופי.

 

רכשו את החולצות שלכם מחנות עליה אתם סומכים

חולצה בעיצוב אישי היא הרבה יותר מעוד חולצה ששוכבת לכם בארון. גם אם לא תלבשו אותה לעולם, עצם הנוכחות שלה בארון הבגדים שלכם, מזכירה לכם תקופות אחרות, חברים ישנים, והמון חוויות משנים עברו. רכישת חולצה בעיצוב אישי, וייצור שלה, חייבים להיעשות אצל בעל מקצוע עליו אתם סומכים לחלוטין, מאחר והערך של החולצה הוא ערך סנטימנטלי, ושחיקה מהירה שלה ייגרמו לכם לחוש שהשנים עוברות בקצב מסחרר. חנות ויצרני חולצות איכותיים, יקפידו על שימוש בבד ברמה גבוהה, ויתאימו לו ולעיצוב שלכם את אופן ההדפסה האופטימלי, לחולצה שתישאר מושלמת לאורך זמן.

 

בגד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם