כמה עולה ג'ינסים לנשים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נשים רבות מוצאות את עצמן תרות אחר ג'ינס שיתאים להן מכל הבחינות. כלומר, לא רק מבחינת איכות הבד והאופן שבו הוא יושב על הגוף, אלא גם מבחינת העלות. שכן, אין מה לעשות, אנחנו צריכות לפחות 6 – 7 ג'ינסים לכל עונה. יצאנו לבדוק כמה עולים ג'ינסים לנשים, כדי שתוכלנה לשדרג את המלתחה שלכן תוך חישוב כלכלי נכון. הישארו אתנו ותהיו בטוחות שתשמרו על הארנק ברכישה הבאה שלכן.

 

כמה עולים ג'ינסים לנשים בחנויות לא מוכרות?

יצאנו תחילה לבדוק כמה תשלמו על ג'ינסים לנשים בחנויות לא מוכרות (כלומר, לא במותגים). שכן, אנו יודעים שיש מי שסוברים כי חנויות אלו הן זולות יותר מהמותגים הגדולים. ובכן, אנחנו גם סברנו כך עד לא מזמן, כשגילינו שיש חנויות כאלה שמציעות ג'ינסים במחירים שמתקרבים (ולעיתים אף עולים) על מחיריהם של מותגים מוכרים וטובים. הנה מחירים שונים של ג'ינסים שראינו בחנויות לא מוכרות שנמצאות במדרחוב של הערים הבאות:

  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • תל אביב

ג'ינס ארוך עם קרעים צפוי לעלות לכן בין 150 ₪ ל – 220 ₪. ג'ינס ללא קרעים, צפוי לעלות בסביבות ה – 130 והעלות משתנה בהתאם לסגנון הג'ינס. ג'ינסים קצרים צפויים לעלות בסביבות ה – 140 ₪ וגם כאן, המחיר עשוי לעלות בהתאם לפרמטרים שונים.

 

כמה עולים ג'ינסים במותגים המוכרים?

יצאנו לבדוק את העלויות של ג'ינסים לנערות במותגים מוכרים שנמצאים בכל קניון שמחשיב את עצמו. בסופו של דבר, בחרנו להציג בפניכם את העלויות של הג'ינסים של המותג המוכר H&M. הסיבה לכך תתגלה בפניכם בהמשך המדריך. ראוי לציין כי המחירים של המותג נחשבים לנוחים יחסית (ממש כמו הג'ינסים שלהם). הם נעים החל מ- 110 ₪ ועשויים להגיע עד ל – 230 ₪. גם כאן המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים, כמו למשל, אורך המכנסיים והעיצוב שלו.

חגורה

שימו דגש על האיכות – לא על העלות

אנחנו כאן כדי ליידע אתכן, נשים יקרות, כי עליכן לשים לב לאיכות של הג'ינס הנבחר טרם הרכישה. אם תשימו לב אך ורק לעלות, אתן עשויות לגלות שהג'ינס היקר עלה לכן ביוקר. נספר לכן כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגילינו לקולגה שלנו מהמשרד שיש לה קרע ענק בחלק האחורי של הג'ינס. היא סיפרה לנו שרכשה אותו בחנות אקראית שנמצאת בקרבת המשרד ושילמה עליו די בזול. כך שבסופו של דבר, הזול עלה לה ביוקר.

 

איפה תוכלו למצוא ג'ינסים איכותיים וזולים?

אין ספק כי M&H היא החנות שעונה על הקריטריונים שצוינו לעיל. מי שרכשו שם ג'ינסים בעבר, יודעות שמדובר באיכות מעולה ומחירים טובים. אנו מזמינות אתכן לנסות ולבדוק אותנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את העלויות של ג'ינסים לנשים. כעת, יש בידיכן את כל המידע, כך שנותר לכן רק לבחור בג'ינס איכותי במחיר טוב.

בנות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם