כמה עולה מכונת להדפסת חולצות והאם לא משתלם יותר להזמין כמות גדולה מספק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אוהבים חולצות מודפסות? יש לכם רעיונות יצירתיים שבא לכם להדפיס על חולצות? אולי אתם מתלבטים האם לקנות מכונה להדפסת חולצות או פשוט להזמין הכול מהספק.

ניסינו להקל על הבחירה שלכם.

 

חולצות מודפסות – טרנד שלעולם לא יצא מהאופנה

חולצות יכולות לבוא במגוון צבעים וצורות, לפעמים הן יבואו עם הדפסים שיקיים ומהממים. ההדפסים יכולים להיות אמרה או ציטוט בעל משמעות או הומור, סמל מוכר, תמונה מיוחדת או סתם ציור מגניב. כשמדובר בחולצות עם הדפסים תוכלו למצוא אותן במגוון אפשרויות כל כך רחב שלא תוכלו להפסיק לקנות אותן. חולצות עם הדפסים גם הפכו לדבר הכרחי בסוף מסלול, טיול גיבוש וכו'. בנוסף, רק כשמדובר בחולצות הדפסים תוכלו גם ליצור לעצמכם חולצה עם הדפס אישי שלכם וככה תהיו הכי מיוחדים שיש. מה שבטוח מדובר בטרנד ייחודי שלעולם לא יצא מהאופנה בזכות מגוון האפשרויות שבו. בא לכם לראות עוד? מעניין אתכם? בקרו באתר https://www.jacoshirts.com ותוכלו לבחור את החולצה המושלמת.

 

מכונה להדפסת חולצות – כמה עולה

אז במידה ושכנענו אתכם שחולצות הדפסים זה הכי שיק עכשיו, בטח בא לכם מלא כאלה. אולי אפילו לא רק לעצמכם ותרצו להפיץ את זה. בכל מקרה בשלב הזה תשאלו את עצמכם האם לא כדאי לקנות מכונה להדפסת חולצות במקום להזמין אותן מוכנות? בואו נתחיל בלברר כמה תעלה לכם מכונה להדפסת כזאת:

טווח המחירים של המכונה עצמה יתחיל ב-3,200 ₪, ויכול להגיע עד לפחות 8,500 ₪ ואף לטפס עוד. במחירים האלו מדובר במכונות פשוטות וקטנות. במידה ותרצו להשתדרג, תצטרכו להשקיע עוד יותר כסף.

 

מה עוד נדרש ממכונת הדפסה?

אז בדקנו כמה עולה מכונה אבל האם כאן עוצרת ההשקעה הכספית? ובכן בהחלט לא. על מנת להדפיס חולצות תצטרכו הרבה יותר ממכונה בלבד. יהיה עליכם לרכוש ניירות להדפסת חולצות שיעלו לכם בין 85-110 ₪ לחבילה של עשרה דפים, חולצות בסיס שיעלו לכם החל מ-15 ₪ לחולצה. אל תשכחו שתצטרכו גם לקנות דיו, להוציא על חשמל ויהיו הוצאות נוספות על תחזוק המכונה, שאת זה לא תוכלו לצפות מראש.

 

תנו לספק לעבוד בשבילכם

יוצא שרכישה של מכונה להדפסת חולצות היא עסק יקר ובעלת הוצאות רבות, לכן אולי כדאי לשקול פשוט לקנות מספק סחורה בכמות גדולה. גם אם אתם מעוניינים להדפיס מאות חולצות, כאשר מדובר בספק גדול ההוצאות עבורו מתקזזות היות ויש לו כבר את כל המכשירים. הזמנה מספק לא רק שתחסוך לכם בעלויות, גם תחסוך לכם זמן וכאב ראש. במקום להדפיס בעצמכם את החולצות, תוכלו ליהנות מלעצב אותן בלבד ולתת למישהו אחר לעבוד קשה על מנת להדפיס את העיצובים המהממים שלכם. ואל תשכחו, יש גם משלוח עד הבית!

 

חנות בגדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם