כמה עולות נעלי ריצה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אז החלטתם לשלב תחביב חדש בחייכם, להתחיל להניע את הגוף ולהעלות את כמות האנדרופינים, אין ספק שריצה היא הבחירה הנכונה. איזה חברות מציעות נעלי ריצה טובות ותאכלס, כמה הסיפור צריל לעלות?

 

שוות את ההשקעה

אם אתם מתכננים להתחיל לרוץ, חשוב וכדאי שתדעו, נעלי ריצה טובות, זה משהו ששווה להשקיע בו. הסיבה העיקרית היא, שריצה היא לא בהכרח הפעילות הכי טבעית לגוף, בטח שאנחנו מדברים על קילומטרים רבים, לכן, כדי לשמור על הגוף והרגליים, חשוב לבחור נעל שתתאים לכם.

מה הכוונה תתאים לכם? הכוונה היא שהנעל תיתן לכם את הקונטרה הנכונה. נעל שנכונה עבור אדם מסויים לא תהיה בהכרח מדוייקת לאצן או אצנית אחרים, בשל המבנה השונה של כל אחד ואחת מאיתנו. קיימות מגוון נעלי ריצה, חלקן עם סולייה מוגבהת, חלקן קלות יותר ולחלקן מבנה מיוחד שאמור לשפר את הביצועים.

 

בחירת הנעל המדוייקת עבורכם

כמו שכתבנו קודם, בחירת הנעל המדוייקת עבורכם, צריכה להתחיל קודם כל ממבנה הרגל שלכם, היציבה שלכם ורוחב כף הרגל. במידה וכף הרגל שלכם רחבה מהרגיל, חשוב לבחור בדגמי WIDE, שיאפשרו לכם לרוץ ריצות ארוכות, מבלי שתרגישו לחץ בצידי הנעל.

בנוסף לכך, אם אתם מתכננים לרוץ חצי מרתון ומעלה, חשוב לדעת שכדאי ומומלץ לקחת חצי מידה יותר. במהלך ריצה ארוכה, זורם דם רב לכף הרגל ולכן, יש לה נטייה להתרחב.

במידה ויש לכם "קריסה" פנימה, כדאי ורצוי לנעול נעל שהסוליה שלה נותנת קונטרה ולא מעצימה את הקריסה. אם יש לכם כאבי ברכיים, חשוב לשלב נעל עם סולייה טובה וחזקה שתוכל לבלום את הזעזועים ולמנוע כאבים בסיום הריצה.

במידה ואתם לא בטוחים איך בוחרים נעל בהתאם לכלל האלמנטים האלו, תוכלו להגיע לחנות נעלי ריצה, או אפילו להתייעץ עם מוכר באופן טלפוני. ברוב המקרים מי שמגיע מתחום הריצה, יוכל להכווין אתכם בקלות וביעילות, בהתאם לצרכים שלכם והמרחק השבועי אליו אתם מגיעים.

 

בשורה התחתונה, כמה יעלו לי נעלי ריצה טובות?

טווח המחירים של נעלי ריצה הוא מאוד רחב, תוכלו לרכוש נעלי ריצה ב-100 ₪ ומנגד, תוכלו לרכוש נעלי ריצה גם ב-800 ₪, הכל תלוי במותג, בדגם וכמובן בביצועים. דגמי הנעליים הטובות ביותר עבור ריצה, לרוב ינועו בין 400-700 ₪ ובמקרים רבים, טווח המחירים הזה יתן מענה גם לרצים מתחילים וגם לרצים מתקדמים.

נייקי, סקוני, אדידס (עם דגם האולטרה-בוסט) ואסיקס, הן חברות מובילות ואיכותיות בשוק וגם בעלות מגוון רחב מאוד.

 

לסיכום

קודם כל כל הכבוד על ההחלטה להתחיל לרוץ! כדי לבחור את הנעל האידיאלית עבורכם, חשוב שתבינו קודם כל את המבנה הפיזי שלכם, את הרגישויות הרפואיות באזור הרגליים וכמובן מה התקציב שלכם? לאחר מכן, שלבו את כלל הפרמטרים האלו וכך תוכלו למצוא את הנעל המושלמת עבורכם. ריצה נעימה

משקולות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם