כמה עולה אוברול של טומי הילפיגר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא תאמינו עד כמה מותג אחד יכול להיות ורסטילי- טומי הילפיגר, המותג שלא מפסיק לחדש תוך שמירה על המורשת.

 

קצת על טומי-

טומי הילפיגר הוא מעצב אופנה ידוע בזכות מותג האופנה שהקים-  tommy hilfiger. המעצב האגדי מוכר בגדים עוד משנות השבעים, והוא המוח מאחורי המותג המפורסם שנקרא על שמו וגם על המותג שחזר לאחר שהקים אותו בשנות ה70- the people’s place. המותג של טומי הילפיגר הוא מותג של אופנת גברים, אלגנטית ויוקרתית שמאופיינת בצבעי המותג וכמובן בחולצות הפולו המפורסמות.

המעצב הצליח לשמור על המותג רלוונטי לאורך שנים בזכות ההתאמה שלו לטרנדים תוך שמירה על האווירה הכוללת והסגנון של המותג. הבגדים תמיד היו באיכות גבוהה וטומי שימר את השם הטוב שלו בהקשרי האיכות וההקפדה על הפרטים הקטנים.

קצת על טומי-

הבגדים-

המותג היוקרתי לא פוסח על אף קטגוריה בעולם הלבוש ומציע כמעט כל מוצר משעונים ועד לחולצות. תוכלו למצוא נעליים, תיקים, בשמים, שעונים, חולצות, בגדי ים, חליפות ואפילו תכשיטים של טומי הילפיגר. המגוון הרחב של המוצרים מצליח לשלב את המותג כמעט בכל טרנד בעולם, מהלאונג׳ וור ועד לסטריט סטייל.

בין המוצרים השונים התפרסם לאחרונה האוברול של טומי ששוה כמה מאות שקלים, הוא התפרסם ברשתות ויצר טרנד חדש. המוצרים של המותג כמעט תמיד יהיו בצבעים כחול, אדום ולבן והם תמיד יהיו איכותיים ומוקפדים. חולצה פשוטה של טומי תעלה בין 150-300 שקלים, נעליים בין 500-1000 שקלים והתיקים יכולים להגיע עד לאלף שקלים.

הבגדים-

איך המותג החזיק כל השנים-

לא הרבה בתי אופנה החזיקו שנים רבות כמו טומי הילפיגר, ולהצלחה ארוכת השנים שלו ניתן לזקוף כמה סיבות:

העדכניות- המותג מתעדכן ומתפתח עם הטרנדים החדשים בשוק, תוך כדי שהוא מציב את הסטנדרט ואת הסגנון האישי שלו. היכולת של המותג לייצר מוצרים חדשניים אך עם זאת מתאימים למותג משאירים אותו רלוונטי בחברה של היום.

הסטטוס- טומי הילפיגר הצליח לייצר לעצמו שם של איכות וקלאס, והמותג שומר על האווירה המלכותית והישנה שלו למרות כל השנים. לא סתם טומי הילפיגר מזוהה עם הIvy league בארצות הברית ועם כסף ישן. השם והמעמד של המותג משאירים אותו נחשק.

הקיימות- בשנים האחרונות המותג שם דגש על איכות הסביבה ושמירה על קיימות, עם משבר האקלים המחמיר המותג התחיל לשים דגש על שימוש בחומרים אורגנים וממוחזרים ועל דרך הכנת הבגדים.

 

לסיכום-

טומי הילפיגר הוא מותג אופנה שהוקם בידי מעצב אמריקאי מוכשר. המותג לאופנת הגברים צבר תאוצה וממשיך להתפתח ולהצליח עוד משנות השמונים. המותג נחשב לשיא אופנת הפרפ והביזנס קז׳ואל בזכות כל מה שהוא: העיצובים הקלאסים והאיכותיים, הסטייל היוקרתי, העקביות והאווירה של המותג הם אלו ששמרו על טומי הילפיגר מצליח לאורך השנים.

כמה עולה אוברול של טומי הילפיגר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם