כמה עולה בגד ים שלם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טרנד בגדי הים השלמים סוחף אחריו לאחרונה נשים ונערות רבות. עם זאת, על אף הביקוש הרב לבגדי ים שלמים, מחירם הגבוה מסרב לרדת. חברות בגדי הים ממשיכות לרכב על הגל גם בקיץ 2021, והקהל ממשיך לקנות ולרכוש על אף המחירים המופרזים. מעוניינת לדעת איפה הכי זול לקנות, ומה סוג בגד הים היקר ביותר? דאגנו לך לקצת סדר בראש ובארון.

 

ביקיני או בגד ים שלם

מבחינת מחירים, בגד ים מסוג ביקיני נחשב ליותר זול מבגד ים שלם. שני חלקי בגד הים המופרדים, אשר לרוב נמכרים בנפרד, יעלו לכם פחות מבגד ים שלם אחד. אמנם הסיבה להפרשי המחירים ברורה לכולם, אך ההפרשים משמעותיים ולא תמיד גם מנומקים. אם נדבר מספרים, בגד ים מסוג ביקיני יעלה לכם בין 150-170 שקלים לשני החלקים, בעוד שמחירו ההתחלתי של בגד הים השלם עומד על כ-200 שקלים. כמובן, הכל תלוי בחברה ממנו אתם קונים את בגדי הים.

 

בגד ים קלאסי לעומת שרוולים ארוכים

בגדי ים שלמים הם עולם ומלואו, ותוכלו למצוא אותם במאות עיצובים, צבעים וגזרות שונות. על כן, ככל שבגד הים יותר "משודרג" , כך מחירו יהיה גבוה יותר. לדוגמא, קיימים הפרשים משמעותיים בין מחירם של בגדי ים שלמים קלאסיים לבין בגדי ים שלמים עם שרוולים ארוכים. הבדלים אלו נובעים מכמות הבד הנוספת בבגד הים. בגד ים עם שרוולים ארוכים יכול להגיע לסכום התחלתי של כ230 שקלים.

 

כל בד והמחיר שלו

כמו הגזרות השונות, גם סוג הבד של בגד הים משפיע על מחירו. בגדי ים מבד סרוג, נחשבים בגדי הים השלמים היקרים ביותר בשוק. זאת מפני שבגדי הים נעשה בסריגה, ומחיר הבד הינו היקר ביותר. אם מדובר בבגד ים בוטיק שנעשה בעבודת יד, המחיר יהיה בהתאם כמובן, ויכול להגיע למחיר של כ-450 עד 550 שקלים.

 

חברות יוקרה ובוטיק או אולי דווקא חברות פשוטות יותר

כאמור, בגדי ים מחברות שונות, יהיו במחירים שונים. ההבדלים יכולים להיות משמעותיים יותר ומשמעותיים פחות, כתלות בחברות ביניהן אתם משווים. חברות בוטיק וחברות יוקרה, ימכרו את פריטיהם במחירים יקרים ביותר, שכן בגד ים שלם מחברת יוקרה יכול להגיע לכ-800 שקלים ואף יותר. עם זאת, ניתן למצוא גם בחברות פשוטות יותר, בגדי ים שלמים באיכות גבוהה ובמחיר זול יותר.

 

קניות אונליין מארצות שונות

יבוא בגדי הים השלמים מארצות שונות, התפתח רבות בשנים האחרונות. בעונה הנוכחית, בגדי הים הנרכשים ביותר הם מאתרים זרים, כמו החברה שיין או זאפול. חברות אלו, שולחות בגדים ובגדי ים לישראל, במחירים זולים, אך גם באיכות בינונית. כל אחת אשר מזמינה מאתרים אלו, יודעת שהיא תקבל מוצר שיחזיק עונה, אך המחיר מאפשר זאת. כמובן, שהפריטים מחברות אלו יכולים להיות הצלחה מסחררת וזולה או כישלון מפואר, אך עם מחירים זולים ונוחים לכל כיס.

בגדי ים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם