כמה עולה נעלי נייק גורדן מקוריות בזול?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בימים האחרונים פונים אלינו גולשים רבים ששואלים אותנו מאיפה אנחנו קונים את הגורדן שלנו. שכן, הם רואים אותנו ברחוב, בדרך למשרד או בתמונות הפאפארצי עם הדגמים הכי חמים (והמקוריים). כדי לעשות להם סדר ולענות לכולם במקום אחד, החלטנו לכתוב מדריך ולהציג בפניכם את העלויות שאנחנו משלמים על נעלי גורדן מקוריות בזול (ולא, אין לנו הנחת סלב).

 

הגורמים החיצוניים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה אנו כותבים תוך ליווי מטעם אנשים שעוזרים לנו לקנות את הנעליים שלנו. כן, יש אנשים כאלה – קוראים להם סטייליסטים. לנו יש 2 כאלה. יש לנו סטייליסטית אחת בשם דנית שעוזרת לנו לבחור בגדים לאמצע השבוע ויש את יעלה שמסייעת לנו לבחור את הלוקים הכי שווים לאירועים מיוחדים. שאלנו את שתיהן מאיפה הן משיגות לנו את דגמי הגורדן החמים ביותר וכמה הן משלמות עליהן עם הכרטיס שלנו. זו ההזדמנות להודות לשתיהן. שכן, בזכותן, אתם הולכים להיראות טוב, מאוד טוב.

 

אז כמה עולות נעלי נייק גורדן בזול?

דנית ויעלה ציינו בפנינו ששתיהן קונות דגמים שונים של גורדן נעליים לכל הלקוחות שלהם בחנות אחת. לדבריהן, הן הגיעו אל החנות הזו לאחר ששמעו עליה שיש בה אך ורק נעליים מקוריות. העלויות של הדגמים השונים בחנות הזו נעים בין 450 ₪ (דגמי ילדים) ועד 900 ₪ פחות או יותר עבור נעלי מבוגרים. הן ציינו שערכו בירור מעמיק לפני שהגיעו לחנות זו והן גילו שאין חנות זולה יותר ממנה.

 

כמה תשלמו למשל על NIKE DUNK LOW FREE 99

הדגם הנפוץ ביותר שכולם רוצים שיהיה להם אותו בארון הוא הנייק דונק. מדובר בדגם צבעוני שמורכב מהצבעים הבאים:

  • לבן
  • תכלת
  • צהוב
  • אדום
  • ירוק
  • שחור

העלות שלו במחיר רגיל למשל היא 629 ₪. אבל בחנות הנבחרת שבה אנו רוכשים את הנעליים, תוכלו למצוא אותם בלא פחות מ – 590 ₪.

 

כמה תשלמו על נעלי NIKE DUNK LOW PHOTON DUST

הנעליים שיתאימו לכם ליום יום וגם לאירועים (מה שתחליטו בהתאם לסטייל שלכם) יעלו לכם כ – 629 ₪. אלה נעליים לבנות להפליא שתצטרכו לשמור עליהן היטב. יעלה ודנית ציינו שהן לא פעם עוברות עם מגבונים לחים על הנעל כדי להעלים כתמים ראשוניים שהצטברו עליה. הן ממליצות לכם לעשות כך גם כן. כדי להימנע מהידבקות של לכלוכים בבד.

 

כמה מילים לסיום המדריך

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים ממש עוד רגע וזו ההזדמנות שלנו להיפרד מכם ולאחל לכם שתקנו נעלי גורדן במחירים זולים בלבד. רק תשימו לב שאתם מבצעים רכישה שהיא לא רק זולה, אלא גם מקורית. שכן, יש לא מעט דגמים לא מקוריים בחוץ. כך שאם יציעו לכם מחיר זול מידי – כדאי שתחשדו.

נעל אופנתית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם