כמה עולה הלבשה תחתונה לכלה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אביזרי הלבשה תחתונה חשובים לכל אישה, ובמיוחד לכלה ביום חתונתה. פריטי ההלבשה התחתונה הם הרבה יותר מפיסות בד, אלא הם בעלי כוח ועוצמה – בכוחם להשפיע על ההרגשה הפנימית של האישה הלובשת אותן. לכן, יש להשקיע בהלבשה תחתונה לכלה – חזייה מרשימה, תחתונים ללא תפר ומחטב איכותי – יגרמו לכל כלה להרגיש מיוחדת וסקסית.

 

בחירת חזייה לכלה – איך עושים את זה נכון?

  • התאימי את גזרת השמלה לסוג החזייה

יש מגוון של גזרות לשמלות כלה, ולכל גזרה מתאימה חזייה אחרת. למשל, שמלות עם מחשוף עמוק ישתלבו נהדר עם חזיית ברלט, ואילו לשמלות עם מחשוף גב יתאימו חזיות סטרפלס בעלות רצועת סיליקון.

 

  • צבע החזייה

החזיות שיכולות להתאים לכלות מתחלקות ל- 3 צבעים: לבן, גוף ושמנת. על מנת לבחור את החזייה המתאימה, יש לקחת בחשבון את גוון העור של הכלה, ואת צבע השמלה.

 

  • עיצוב החזייה

חזיות ליום יום הן לרוב מקושטות ומעוצבות. אך, חזיות שמיועדות לחתונה צריכות להיות חלקות ככל האפשר – על מנת שלא יבלטו דרך השמלה. לכן, ביום החתונה מומלץ לוותר על חזייה מיוחדת ומרשימה – ולהתמקד בנוחות.

 

תחתונים ללא תפר – פריט חובה לכל כלה

אחד מהאביזרים החשובים ביותר בתחום של הלבשה תחתונה לכלה הוא תחתונים ללא תפר. התחתון מספק נוחות מקסימלית – ונותן הרגשה של הליכה ללא תחתון כלל. בנוסף, התחתון מונח היטב על הגוף, ובכך משמש כמעין מחטב. יתרון נוסף של תחתון ללא תפר – לעיתים קרובות הוא גם מנדף זיעה. מדובר במעלה חשובה לתחתון שמיועד לריקודים ומסיבות עד אור הבוקר.

 

מחטב לכלה

רוב שמלות הכלה לא מחייבות שימוש במחטב, אך במידה והשמלה שבחרת צמודה מאוד לגוף, מומלץ ללבוש מחטב. ישנם סוגים רבים של מחטבים, וכל אחד מהם מיועד לחטב חלק אחר בגוף – מותן, ירכיים, בטן או ישבן. שימי לב שבחירת המחטב חייבת להיות מושלמת, ולהתאים לשמלה במדויק. אחרת, המחטב עלול לגרום לחיתוכים שונים של הגוף, ולהרוס את היופי של השמלה.

 

איפה קונים הלבשה תחתונה לכלה?

הלבשה תחתונה לכלה מומלץ לקנות בחנות מיוחדת שמתמחה בנושא זה. יש חנויות רבות המציעות קולקציות שלמות שמיועדות לכלות. הפריטים המוצעים שם הם המתאימים ביותר לכלות – מרשימים, נוחים וכמובן סקסיים. הכירו את MISS BRIDE – חנות אינטרנטית המציעה מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה לכלה.

 

כמה עולה הלבשה תחתונה לכלה?

המחירים של הלבשה תחתונה לכלה מגוונים, ומשתנים מפריט לפריט. בממוצע, המחיר של תחתון לכלה הוא 200 ₪, והמחיר של חזייה לכלה הוא 500 ₪.

 

לסיכום

מתחתנת? היום המאושר בחייך מתקרב? – אחד הדברים החשובים ביותר ביום החתונה הוא הנוחות. הכלה צריכה להנות מנוחות מקסימלית על מנת להצליח להנות במהלך היום. כמובן שבנוסף לנוחות, הכלה צריכה להרגיש סקסית ולוהטת ביום קסום זה. לכן, חשוב להשקיע בהלבשה תחתונה סקסית ונוחה, אשר תבטיח שיום החתונה יעבור בצורה הטובה ביותר.

חזייה ותחתון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם