מתכוננים לחורף 2021: כמה עולה מגף טימברלנד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם אוהבים לטייל בשטח, או שמא אתם בכלל "חיות" אורבניות בעיר, מגפי טימברלנד יהיו המותג שתרצו לנעול על כף רגלכם.

מדובר במגף איכותי במיוחד, שלא בכדי זכה להיות מכונה "מלך המגפיים".

אם כך, כמה עולה מגף טימברלנד איכותי? ומדוע חורף 2021 לא ייראה אותו דבר בלעדיו?

לפני הכול, האם התכוננתם לחורף 2021? אנחנו מזכירים לכם, חורף 2020 היה מוצף ומציף, עמוס בגשמי ברכה שלפעמים הובילו אפילו לאסונות. אנחנו חלילה לא מתכוונים להפחיד אף אחד, אנחנו רק רוצים לוודא שאתם מוכנים לחורף 2021. וכשמדברים על להיות מוכן לחורף, מדברים על הנעליים שלכם. אף אחד מאיתנו לא יהיה מעוניין להסתובב עם גרביים רטובות, וזו הסיבה לכך שאנחנו תמיד נמליץ לכם על מגפיים חסינות חדירת מים.

 

מחירים של מגפי טימברלנד איכותיים במיוחד

בואו נדבר לרגע על מגפיים איכותיים, כמה עולים מגפי טימברלנד בממוצע? ובכן, תלוי מאוד באיזה דגם מגף מדובר. למשל, מגפיים W191A של טימברלנד יעלו לכם בממוצע 319 ₪. זאת ועוד, מגפי טימברלנד מסוג של TIMBERLAND BRADSTREET HIKER יעלו לכם 300 ₪ – 350 ₪ בממוצע. אלו כמובן מגפיים שיתאימו לחורף שלכם, אבל בואו נדבר על מגפיים שהם אפילו יותר מפרקטיים, הם עיצוביים.

מכירים את מגף הטימברלנד הנקרא TIMBERLAND INCH 110005? מדובר למעשה בדגם טימברלנד לנשים, שמאופיין בעיצוב מאוד ייחודי. המגפיים האלו אמנם מעט יקרות מאשר מגפיים מסוגים אחרים, אבל הנועלת את המגף הזה מקבלת מגף איכותי ביותר.

 

מגפי טימברלנד לנשים: פרקטיקה ועיצוב בחורף 2021

אם את מעוניינת להיות מוכנה לחורף 2021 בצורה הטובה ביותר, זה המגף שלך. באופן כללי, רוב סוגי המגפיים בדרך כלל נמכרים בטווח המחירים של 200 ₪ – 550 ₪ בממוצע. יחד עם זאת שזהו ממוצע המחירים, חשוב לזכור גם כי המגפיים האלו מחזיקים שנים רבות.

במילים אחרות, אם מעט יקר לכם להוציא 350 ₪ בממוצע על מגף, אתם צריכים לעשות חישוב על עלות מול תועלת. אם תרכשו מגפיים מאוד זולים, סביר להניח שהם גם ייקרעו לכם בחורף הראשון, מה שכמובן יוביל אתכם לרכישה נוספת של מגפיים.

 

רכישת מגף פעם אחת בחורף VS רכישה חוזרת בעקבות מגף שנקרע

אם כך, מה יותר יקר? מגפי טימברלנד, שמשלמים עליהם פעם אחת ונהנים אפילו מאחריות בחלק מהמקרים? או שמא יותר זול לרכוש פעמיים-שלוש בחורף את המגפיים שלכם? כמובן, יהיה זול יותר לרכוש פעם אחת מגפיים איכותיות של טימברלנד.

ואם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מגף שיישב עליכם בול, אתם יכולים תמיד להתייעץ עם המשווק שלכם, או עם אתר טימברלנד עצמו באינטרנט. בהצלחה, אל תשכחו להצטייד כמו שצריך לקראת חורף 2021 המתקרב ובא!

 

נעליים לגברים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם