כמה עולה רכישת מותגי אופנה יוקרתיים גדולים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעולם האופנה יש מגוון רחב של מותגי הלבשה, החל מהמותגים הפשוטים יותר ועד למותגי על ומותגי יוקרה, כאשר גם למותגי העל יש קולקציות "רגילות"

וכאלה שהן הוט קוטור.

לאילו שיכולים להרשות לעצמם את המחירים הגבוהים, יש הרבה אפשרויות של חנויות הפזורות בכל רחבי הארץ ומוכרות את כל מותגי היוקרה המוכרים

וכמובן גם דרך חנויות און-ליין.

בנוסף, יש סיילים של סוף עונה עם הנחות באחוזים שונים ומחירים שיכולים להתאים גם לא רק למי ששייך לעשירון העליון.

מלבד המותגים הקלאסיים שקיימים כבר עשרות שונים ומוכרים כמעט לכולם כמו גו'צי, ארמאני, פראדה וכדומה, בשנים האחרונות קמו מותגים חדשים עם קו

צעיר וספורט אלגנטי ממדינות כמו צרפת, איטליה וגם ארצות הברית. נסרוק כאן שניים מהם:

 

Off White

אוף וויט הוא דוגמא למותג חדש יחסית שנוסד ב 2012 בבירת האופנה מילאנו שבאיטליה, כאשר מעצב המותג הוא אמריקאי בשם וירג'יל אבלו. המותג נמצא בצמיחה באירופה והתברג ברשימת מותגי העל, כאשר ניתן להשיג אותו גם בארץ. בקולקציה ניתן למצוא נעלי סניקרס מיוחדות ומעוצבות בטווח מחירים של 800-1500 שקלים, קפוצ'ונים בטווח ה-1000 שקלים וטי-שירטים ב 800 שקלים. הקולקציה מאופיינת בקו נקי וספורטיבי בעיקר בצבעי שחור ולבן כאשר לחובבי הצבעים יש דגמים של נעלי סניקרס צבעוניות או נעליים לבנות עם שרוכים במגוון צבעים כמו Off White.

 

Balenciaga(בלנסיאגה)

בלנסיאגה הוא מותג צרפתי, אשר התחיל את נסיגתו בשנת 2015 עם מינויו של דמנה גווסאליה מגיאורגיה כמעצב הראשי של המותג וכיום נמצא בעשירייה הראשונה של מותגי העל המשפיעים ומככב בכל המגזינים המובילים ובפידים של כוכבות רשת ידועות. הקו המאפיין את המותג הוא ספורטיבי אלגנטי עם פריטים המכילים את הלוגו של המותג. לעומת ה Off White, הפריטים בבלנסיאגה יקרים בהרבה, כאשר, בקולקציה ניתן למצוא נעלי סניקרס גבוהות בטווח מחירים של 3000-3500 שקלים, טי-שירטים ב 2000 שקלים וקפוצ'ונים ב 3000 שקלים ואף יותר בדגמים מסויימים. ההבדל נובע מכך שבלנסיאגה הוא מותג על ותיק ויוקרתי יותר.

 

לסיכום

לחובבי האופנה והמיתוג סקרנו פה 2 מותגים נחשבים בתחום בטווח מחירים שונה. שני המותגים מאופיינים בקו ספורט אלגנטי עם עיצובים נקיים בצבעים נייטרלים. בשניהם ניתן למצוא סניקרס, חולצות טי-שירט וקפוצ'ונים. נעלי הסניקרס של Off White נמוכות ומגיעות בצבעים של שחור ולבן עם כמה דגמים צבעוניים או דגמים לבנים עם שרוכים צבעוניים, לעומת זאת, בבלנסיאגה הנעליים גבוהות וללא שרוכים בצבעים של שחור ואפור, לחובבי הסגנון. עיצוב הקפוצ'ונים והטי-שירטים הוא פחות או יותר דומה עם מחירים שונים. למי שיכול להרשות לעצמו לרכוש מותג על מהעשירייה הנחשבת יכול ללכת לבלנסיאגה ומי שלא יכול להרשות לעצמו להוציא אלפי שקלים על פריט בודד בהחלט יכול למצוא מגוון עיצובים יפים ב Off White.

 

שעון ומטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם