כמה עולה מסלול פרימיום של כרטיס ביקור דיגיטלי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כרטיס ביקור דיגיטלי זה הדבר הבא בעולם השיווק, כל עסק חייב שיהיה לו אחד כזה בכדי להחזיק מעמד בעולם שכזה אשר רץ ומשתנה ללא סוף. אך אם כבר עשיתם זאת, לא שווה שתלכו עד הסוף?, מסלול פרימיום יכניס אתכם למקום הנחשק ביותר בתחום, יוביל אתכם לדברים הכי חמים בשטח, יכניס אתכם לעניינים בלי המתנות מיותרות. ואם יש לכם שאלות, כמו שראוי שיהיו, זה הזמן לברר, החל ממחיר ועד כמה מהר זה אצלכם.

 

למה מנוי פרימיום?

מנוי פרימיום זה מנוי בעל הרבה יותר אפשרויות, כמו בכל תחום שעולה ומשתפר, נוצרות פונקציות חדשות אשר יעלו וישפו את העסק שלכם. מנוי פרימיום בתחום כרטיסי הביקור הדיגיטליים לרוב יאפשר כרטיס ביקור בעל אופציות נוספות ונגישות עבור קהל הלקוחות, את הדברים הכי חמים שרק יוצאים, ייתנו קודם כל למנויי הפרימיום, שווה להיות במנוי שכזה.

 

השקעה משמעותית

מסלול פרימיום זו השקעה שתחזור אליכם במהירות, כרטיס ביקור דיגיטלי בעל הפונקציות הכי חדישות בשוק, עם המאפיינים הכי פופולאריים והקצב הכי מהיר, זה כרטיס שישווק אתכם כל כך טוב שקהל הלקוחות שלכם לא יפסיק לגדול. כל מערכת כרטיסי הביקור הדיגיטליים משתנה ללא הרף, ולעמוד בקצב העולה יעשה לעסק שלכם רק טוב.

 

מחיר חודשי נוח

כל חברה כמובן תיתן את המחיר שלה, אך יש שוק והוא מכניס אתכם למצב של ציפיות והכוונה. לכן לדוגמא, אתר digitalcard מציע מחיר חודשי של 79.9 ש״ח למנוי במסלול פרימיום. מחיר שווה במיוחד, עבור כל מה שהוא מספק זו כמעט בדיחה. ישנם מחירי פרימיום שונים ברשת, חלקם שנתיים וחלקם חודשיים, אך הם מגיעים לסכומים דומים.

 

עדכונים חדשניים חוזרים

היבט נוסף של מסלול פרימיום, זה שבכל פעם שיש שדרוג תוכנה, העלאת אופציות נוספות, מהירות גבוהה יותר, תוכלו לקבל אוטומטית. מסלולי פרימיום בדרך כלל יאפשרו לכם לקבל עדכונים שמסלולים אחרים יצטרכו לשלם עליהם תוספות, ובמסלול הזה תקבלו במידי, קצת כמו להיות אורחי VIP, תקבלו את הדברים הכי שווים שיש לאינטרנט להציע, ומהר מכולם.

 

אפליקציה CRM

דבר ייחודי שתוכלו למצוא במנויי פרימיום, זו מערכת CRM המהווה כלי חשוב עבור בעלי העסקים. מדובר במערכת שמאפשרת לחברה לעקוב אחרי הלקוחות והצרכים של הלקוחות שלה. המערכת משמשת חברות בכדי לשפר ולשמר את הלקוחות שלהם ובכדי להשיג במהירות לקוחות חדשים. מעקב הרכישה והעדכונים הרבים מביא לקוחות חדשים בקלות.

 

מתבלטים

אם יש לכם ספק, תעשו סיבוב ברשת, תגלו שמסלולי פרימיום מאפשרים מימוש הזדמנויות רחב אמצעים, גישות ללינקים בקליק פשוט, ייעול כל המערך של כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלכם, וניהול נתונים מהיר ויציב בעל פונקציות חדישות ונוחות מתמיד. ברגע שתראו בעיניים שלכם את כל נפלאות העולם הזה, תבינו שזה בדיוק מה שהעסק שלכם היה צריך.

עלות עסקית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם