אופטימיזציה של אתרים להמרה: מרכיבי מפתח שמובילים לתוצאות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המרה היא שינוי של מצב. בתחום השיווק הדיגיטלי, זו המרה של אדם שנחשף לפרסום, למבצע פעולה כלשהי באתר, על פי קביעת מתכנני הקמפיין: המרה יכולה להיות לרישום לאתר, לביצוע רכישה או להעברת הפרסום לנמענים נוספים. המרה היא בדרך כלל התוצאה הרצויה מקמפיין פרסומי דיגיטלי ועבורה מבצעים גם תהליך אופטימיזציה (השבחה) של האתר. נרחיב בנושא במאמר זה

 

המרה להצלחה

המרה דיגיטלית, למשל מ"גולש" באתר ל"רוכש" באתר קניות מקוון או מנמען של פרסום ממוקד למשתמש רשום באתר. המרה דיגיטלית היא התוצאה הרצויה של קמפיין פרסומי מקוון וישנם סוגים שונים של המרות דיגיטליות: המרה שמובילה לרכישת מוצר או לרכישת שירות, המרה שמובילה להרשמה למינוי, לתוכנית או לאתר לחברים רשומים בלבד.

ישנן המרות דיגיטליות שמטרתן צפייה או הורדה של תוכן דיגיטלי או כאלה שמובילות ליצירת קשר עם בעל עסק או איש מכירות. כדי להבטיח תוצאות חיוביות בתחום ההמרות הדיגיטליות חשוב להקפיד להתאים את כל האלמנטים: החל מהתאמת פרסום ממוקד, עבור ביצירת קמפיין מוצלח וכלה באופטימיזציה של אתר האינטרננט.

ריזולטס מרקטינג

תהליך אופטימיזציה

תהליך אופטימיזציה הוא כלל הפעולות שנעשות על מנת להשביח את אתר האינטרנט, על כל חלקיו, במטרה לשפר את חוויית המשתמש ולעודד את הגולשים באתר לבצע המרה דיגיטלית. תהליך אופטימיזציה דורש משאבים של זמן ומאמץ אבל בעבודה מדוקדקת, קפדנית ומקצועית, בליווי או בסיוע של מומחים בתחום, כמו ריזולטס מרקטינג, תהליך האופטימיזציה הוא תהליך משתלם במיוחד וידוע ככזה שמוביל לתוצאות משמעותיות.

 

קביעת יעדים ומטרות

השלב הראשון הוא קביעת יעדים ומטרות לתהליך האופטימיזציה. חשוב להבין מה ההמרה הדיגיטלית הרצויה עבורכם ומה השינויים שנדרשים כדי לייצר אופטימיזציה לאתר. חשוב לזכור שלא ניתן לייצר תהליכים מהירים וחשוב להבין איזה מהשינויים באתר דחוף יותר לביצוע כדי להגדיל את הסיכוי שהמשתתפים יבצעו את הפעולה הנדרשת בהמרה.

ריזולטס מרקטינג

השבחת התוכן

השקעה בתוכן אפקטיבי ואיכותי היא השקעה מצוינת ושיפור של התוכן הוא בדרך כלל עריכה שתייצר טקסט תמציתי, קורא לפעולה וברור לקריאה. טקסטים איכותיים, משמעותיים, יעילים ומעניינים לגולשים. טיוב של הטקסטים באתר דורש בדרך כלל עבודה עם כותבים ועורכים שמומחים בתחום הכתיבה השיווקית לאינטרנט ולהקפיד על תדירות קבועה של פרסום טקסטים.

 

שיפור העיצוב

עיצוב הוא כמובן עניין של טעם ותוכלו למצוא מעצבי אתרים כמעט בכל סגנון שקיים אבל ישנם גם מרכיבי מפתח חשובים בתחום העיצוב: בין השאר חשוב שהעיצוב יהיה ידידותי מאוד למשתמשים, מותאם לכל סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה, נגיש למשתמשים עם מוגבלויות פיזיות או מנטליות. מכאן ואילך, העיצוב יכול להיות כמעט בכל סגנון אפשרי.

 

לסיכום

אופטימיזציה של אתר אינטרנט היא שיפוץ כולל של מראה האתר, של מבנה האתר ושל התוכן שקיים בו, על מנת להיות כלי יעיל ומוצלח לביצוע המרה דיגיטלית בעקבות קמפיין פרסומי מקוון.

ריזולטס מרקטינג

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם