כמה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מתחזקים חשבון אינסטגרם אתם וודאי מכירים את הדגדוג הנעים הזה כשאנחנו רואים עוד עוקב ועוד לייק.

לא סתם ברשתות החברתיות נותנות למדדים הללו כל כך הרבה מקום – כמשתמשים זה עושה לנו נעים כשנוספים לנו עוקבים וכשאנחנו מקבלים לייקים.

לצד זה, כשמדובר בעמודים עסקיים למספר העוקבים ומספר הלייקים שאנחנו מקבלים יש משמעות כלכלית והשפעה ישירה על העסק שלנו.

כך התפתחה תעשיית מכירת עוקבים באינסטגרם.

 

עוד עוקב ועוד עוקב – מה זה משנה בעצם?

אז אנחנו מבינים את ההשפעות החברתיות והנפשיות שיש למספר הלייקים עלינו. אבל מהי בעצם החשיבות הכלכלית למספר עוקבים בעמוד עסקי באינסטגרם?

אז קודם כל, עוד עוקבים זה פשוט עוד אנשים שנחשפים לתוכן שאתם מעלים. המטרה של עמוד עסקי הוא להגדיל את התפוצה ככל האפשר ולהגדיל את מספר העוקבים של העמוד נוגע בדיוק בזה. ככל שיש לעמוד שלכם יותר עוקבים, כך מספר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גדל.

סיבה נוספת נוגעת לנראות של העמוד ולרשום המתקבל ממנו. היום מספר עוקבים זה מדד לפופולאריות של עמוד, ופופולאריות של עמוד מעידה על הצלחה של עסק. כלקוחות אנחנו נוטים להניח שעסק מצליח מסיבה מסוימת, ואם כל כך הרבה אנשים רכשו מוצר מסוים בעסק הזה אז כדאי לקנות ממנו. מספר עוקבים גבוה מסגנל שמדובר בעסק פופולארי ומסייע הגדלת המכירות.

הסיבה השלישית לחשיבות של מספר העוקבים נעוצה באופן בו פעולות הרשתות החברתיות, ובעיקרן אינסטגרם. רשתות חברתיות נוטות לקדם יותר תכנים רלוונטיים ושמשתמשים אוהבים לראות. כשיש לעמוד הרבה עוקבים, הוא נתפס על ידי אינסטגרם כעמוד שמעלה תוכן רלוונטי והיא מקדמת אותו יותר.

 

קניית עוקבים באינסטגרם – מה זה והאם זה כדאי?

בשל החשיבות הרבה של עוקבים, ישנו ביקוש לעוקבים קנויים באינסטגרם. לכאורה זה נראה קצת מצחיק, כי הרי אלו לא באמת עוקבים שירכשו את המוצרים שאתם משווקים אך בתמונה הגדולה רכישת עוקבים משיגה מספר מטרות:

  1. רכישת עוקבים יוצרת מראית עין של עמוד רציני יותר ופופולארי יותר מכפי שהוא באמת, ומראית עין זו מסייעת למשוך עוקבים אותנטיים שבאמת ירכשו את מה שאתם משווקים.
  2. רכישת עוקבים מסייעת לקידום העמוד על ידי האלגוריתם של אינסטגרם ושוב כך תקבלו עוקבים אותנטיים.
  3. רכישת עוקבים יוצרת מעגל שמזין את עצמו – העוקבים הקנויים מביאים חשיפה ומשפרים את הרושם מהעמוד, מה שמביא עוקבים אותנטיים, מה שמביא עוד חשיפה וכן הלאה.

 

קניית עוקבים באינסטגרם – כמה זה עולה?

חברת PWR אחראית על קניית עוקבים באינסטגרם בזול ובאופן מאובטח לחלוטין באיכות גבוהה. נכון לכתיבת שורות אלו, החברה מציעה מספר חבילות:

  • 100 עוקבים באינסטגרם במחיר של 15 ₪
  • 1,500 עוקבים באינסטגרם במחיר של 75 ₪
  • 5,000 עוקבים באינסטגרם במחיר של 199 ₪
  • 8,000 עוקבים באינסטגרם במחיר של 319 ₪

העוקבים אמיתיים ומסופקים במהירות, תוך תמיכה מלאה 24/7 של החברה.

 

אפליקציה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם