כמה עולה לפרסם את העסק באינטרנט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 כדי לפרסם עסק צריך תקציב למרות שבמקרים מסוימים ניתן לעשות זאת בחינם.

כאשר מדובר בפרסום מקיף, העלויות משתנות בהתאם לסוג הפרסום והפלטפורמה.

כמה עולה לפרסם עסק באינטרנט – על כך במאמר הבא.

 

פרסום בפייסבוק – כמה זה יעלה לכם?

השאלה כמה עולה לפרסם בפייסבוק היא שאלה שכל בעל עסק שואל את עצמו כאשר הוא צריך לפנות תקציב לצורך שיווק העסק. כשמדובר על עסק קטן ניתן לפרסם בחינם באמצעות פוסטים לחברים העוקבים או להגדיל את העוקבים בפרסום בתוך קהילות וקבוצות שונות בהתאם לתקנות שלהן. ביחד עם זאת, כאשר רוצים שהעסק יתפוס תאוצה וייחשף לכמה שיותר גולשים, צריך לפרסם מודעות בתשלום. יש לקחת בחשבון תשלום לגרפיקאי שיעצב את המודעה, לאדם העוסק בקופירייטינג שיכתוב את המודעות והתכנים, תשלום לפייסבוק על הפרסום ולהיערך לדמי ניהול בין אם בחרתם בפרילנסר לקידום אתרים ובין אם בסוכנות לפרסום ושיווק דיגיטלי. העלויות יהיו גם בהתאם לצרכים של העסק.

 

עלות פרסום ממומן

אפשרות נוספת היא הפרסום הממומן. שיווק זה בפייסבוק עולה כסף בהתאם לצרכיו של העסק. למשל, כאשר רוצים לקבל חשיפה לקהל מסוים בו גם המתחרים מעוניינים, הפרסום יעלה יותר כסף. אם מעלים לבד פוסטים זה לא עולה, אך גם לא משמעותי מבחינת הפרסום. העלות מתייחסת לקהל ספציפי אליו אתם רוצים להגיע. פייסבוק תעשה בתשלום קיצורי דרך כדי להגיע לאותו קהל ולכן גם העלות תהיה גדולה יותר. כלומר, יהיו למודעות יותר חשיפות אך לא בהכרח יותר גולשים מכיוון שאדם אחד יכול לראות את המודעה שלכם מספר פעמים. לאור עובדה זו המחיר משתנה בהתאם למספר החשיפות ולגורמים נוספים כמו: אחוזי ההקלקות, המעורבות של הגולשים, אמצעי הפרסום והפלטפורמה, שעות הפרסום והימים (סוף שבוע, שעות הערב וכד'), האזור הגיאוגרפי וכד'. ככל שמתמקדים יותר בפרמטרים אלו, כך המחיר גבוה יותר. כדי לקבל עלויות מדויקות יותר רבים מבעלי העסקים מנסים למצוא מחירון לפרסום באינטרנט.

 

איך מוצאים את המחירון האידיאלי לפרסום באינטרנט?

מאוד קשה למצוא מחירון לפרסום אינטרנטי מכיוון שהעלויות נבנות בהתאם לצרכי העסק ובהתאם לתקציב שלו. ניתן לתמחר גם באמצעות השיטה הידועה שנקראת PPC. מדובר על שיטת הקלקה שאינה עולה כסף לצורך חשיפה אלא רק לצורך הביצוע. כלומר, העסק מקבל את החשיפה וכאשר הגולשים מקליקים על המודעה כל הקלקה נספרת ומתומחרת. כלומר, משלמים רק שמישהו מגיב למודעה. התגובה באה לידי ביטוי בהקלקה על המודעה ומעבר לאתר העסק או לדף נחיתה. היא יכולה גם להימדד בשיתוף, תגובות מילוליות או סימון לייקים. לפיכך, כל עסק צריך לעשות את החישוב שלו מה מתאים לו ומה לא. האם לשלם על פרסום ממוקד, האם לפרסם רק בזמנים מסוימים, האם להשתמש בכמה פלטפורמות וכד'. ככל שהעסק יודע מה המטרה ומה התקציב שלו, כך יהיה ניתן לעשות קמפיין איכותי יותר.

רשת חברתית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם