כמה עולה אחסון אתרים לאתר וורדפרס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

וורדפס היא מערכת שמשתמשים בה בדרך כלל חברות פרסום או קידום אתרים והיא מאפשרת ניהול תוכן של האתר. היא תורמת לניהול ובנייה של אתרי אינטרנט שונים ומדובר באחת מפתרונות ניהול התוכן היעילות ביותר ובכל זאת יש גורם שיכול למנוע מהאתר שלכם להיות יציב ולעלות לגולשים בצורה מהירה ואופטימלית!

בואו נלמד על אחסון אתרים!

 

מהם שירותי אחסון ואת מי הם משמשים?

אחסון אתרים וורדפרס מאפשר ספק אחסון (או אירוח) של אתרי אינטרנט או קבצים נוספים כמו למשל: תמונות, קבצי וידיאו, קבצי מידע ועוד קבצי תוכן מסוגים נוספים. המטרה היא לאפשר אחזור של המידע באמצעות הרשת האינטרנטית. המידע מאוחסן על שרת, שנמצא בדרך כלל כחלק מחוות שרתים,  והוא מאפשר זמינות של התוכן והמידע לציבור באופן קבוע.

שירות זה מקנה ללקוחות שלו להתמקד ביצירת התוכן של האתר ולא לדאוג לתשתית התוכנה והחומרה הנדרשת לתפקוד האתר דרך שרתי האחסון.

 

מה חשוב לבדוק לפני שאנחנו שולפים את הארנק?

  • נפח האחסון – חברת פרסום דיגיטלי כנראה תגיד להם שזה הפרמטר החשוב ביותר. ברגע שנפח האחסון קטן האתר שלהם יטען לאט יותר ויש מקרים שהוא גם לא עולה בכלל בעקבות העומס. הדבר הזה מעכב קידום של האתר ופוגע בלקוחות שכבר נכנסים לגלוש ורוצים לרכוש או להתעניין בשירות שלכם.
  • סוג האחסון – ישנם כמה סוגי שרתים: אחסון שיתופי: הוא גם הזול יותר וזה אומר שכל האתרים מושתתים על אותו השרת. אחסון על שרת וירטואלי: מיועד לאתרים גדולים שיש בהם תנועה גדולה. אחסון ייעודי: כזה שיושב על שרת משל עצמו ולכן מתאפשר לו להשתמש בהרבה משאבים.
  • תעבורה חודשית – כמות הנתונים שהשרת שולח לגולשים באתר היא התעבורה שלו. לאתרים קטנים מספיקה כמות של 50GB בכל חודש. בכל מקרה את כמות התעבורה שאתם צריכים תוכלו לנתר באמצעות חברת האחסון ולהגדיל במידת הצורך.
  • מספר הדומיינים – הוא פרמטר שכמובן משפיע על המחיר של חברת האחסון. בדרך כלל חברות מציעות לכם כל מיני חבילות כאשר הזולה מביניהם מאפשרת דומיין אחד והיקרות יותר מספר מוגבל של דומיינים.

 

מה העלויות של שירותי חברת אחסון טובה?

אז כפי שהבנתם השירותים של חברות האחסון משתנים בהתאם לתנאים שאתם בוחרים ושהכרחיים לכם לאתר שלכם או לעסק שיש ברשותכם.
יש הרבה חברות אחסון מעולות שאתם יכולים לבחור בהן והמחיר הממוצע לשירותים שלהם יהיה החל מ5 שקלים בחודש ויכול להגיע גם ל120 שקלים.
כתבו את מטרות האחסון שלכם והאתר שלכם מראש עוד לפני שאתם בוחרים את חברת האחסון ולאחר מכן בצעו סקר שוק ובדקו מה החברה שהכי משתלמת לכם בהתאם ליעדים והמטרות שכתבתם!

 

לסיכום אחסון אתרים לוורדפרס

אחסון האתר שלכם בחברה טובה שתואמת את הצרכים שלכם יכולה להביא לשינוי משמעותי בשגשוג העסק שלכם או להפך – לקריסה שלו.
כתבו מראש מה היעדים והצרכים שלכם, בחרו חברת אחסון שמציעה לכם חבילה משלמת אבל גם עונה על כל הצרכים האלו!

שיהיה בהצלחה!

מחשב נייד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם