המסע המרגש שלי לבחירת מדפסת תלת מימד ביתית מושלמת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לאחר שקפצתי ראש אל עולם של הדפסת תלת מימד,ממנו אני מתרגש כל יום מחדש בחודש האחרון, החלטתי לשתף אתכם במסע המרתק שלי, מסע מלא תגליות מרתקות, למציאת מדפסת התלת מימד המושלמת לשימוש שלי בבית. לכאורה מה הבעיה הולכים לחנות מקשיבים קצת למוכר וקונים, אך האם מה שימכרו לכם מתאים לכם? האם בחנות בה בחרתם, איכפת ממכם האם הם הוגנים או אולי האינטרס מלמכור מלאי ישן גובר על הרצון לעזור לכם? אז חמוש בתובנות אלו החלטתי לעשות מחקר יסודי ומקיף, כזה שלא כל אחד בנוי לו, כן… שרדתי כדי לספר לכם 🙂 

מסתבר שהחלטה זו דורשת יותר מסתם בחירה פשוטה. החיפוש כולל איזון בין גורמים רבים ביניהם גורמים טכניים כמו איכות הדפסה, מהירות, אמינות, עלות ועד גורמים אסטרטגיים כגון בחירת מקום לרכוש בו שאכן יספק אחריות אמיתית לאחר המכירה, שיש לו את המדפסות במלאי ולא יזמין מחול רק לאחר שתקנו ממנו, ושיש לו מלאי חלפים, תמיכה מקצועית ועוד..

כאן אכתוב לכם את שעברתי נצלול לתובנות שלי, ובסוף תקבלו ממני טיפ על מקום  סודי ולא מוכר שמצאתי בישראל לקנות ממנו את המדפסת תלת מימד שלי.

 

מחקר ראשוני על תחום מדפסות תלת מימד

בהתחלה, המגוון הרחב של האפשרויות עלול לגרום לך להיות בהלם ואף לגרום לבלבול . אבל מהר מאוד תגלה, שהחוכמה האמיתית בשביל לצמצם את האפשרויות, היא קודם כל לזהות בבירור את הצרכים הספציפיים שלך.

הצרכים שלך עשויים להיות מאוד שונים מאדם אחר, שאלות שתצטרך לשאול את עצמך, האם אתה אמן שמחפש להפיח חיים בדגמי התלת מימד שלך? אולי אתה חובב של עיצוב הבית ביצירות של  עשה זאת בעצמך? אולי אתה סטודנט לעיצוב מוצר? או מורה שמדריך תלמידים את הטכנולוגיה המהפכנית הזו? רק לאחר שתבין את המטרה שלך היא תכתיב את בחירת סוג המדפסת שלך.

לדוגמה, אם חיפשת מדפסת עבור פרויקטי ה-DIY (עשה זאת בעצמך) בקנה בינוני קטן, שידרשו דיוק ואמינות. זה יוביל אותך אל מדפסות תלת מימד FDM, שמתאימות מאוד למשימות כאלה. דוגמה טובה שתגלה היא  Creality Ender 3 S1  – מדפסת זולה יחסית, קלה להרכבה ומדויקת אמינה, בעלת כיול אוטומטי, בעלת ראש הדפסה ישיר שיאפשר לך להדפיס גם חומרים גמישים כמו TPU .

 

רעיונות חדשניים: הבאת אובייקטיביות לשולחן

אבל המסע שלי לא נעצר שם. רציתי ללכת מעבר למפרטים טכניים, ואז עברתי לחפור בעולם של ביקורות משתמשים ורעיונות חדשניים. הופתעתי והייתי דיי המום לגלות ש AI הגיע גם למדפסות תלת מימד, למעשה זהו דור ממש חדש שיצא בתחילת שנת 2023 חברה שנקראת BAMBU LAB, סדרת מדפסות אלו חדשניות ברמה אחרת, הם אמנם לא זולות נעות בין 6-12 אלף תלוי בדגם ובמפרט,  אך הם מהירות פי 10 ממדפסת ממוצעת, כ 500 מ"מ לשניה שכל מדפסת אחרת כ 50-60 מ"מ לשניה, איכות הדפסה מטורפת, שליטה מלאה על המדפסת דרך הטלפון בזכות מצלמה HD מובנת, מגוון חומרים רחב ביותר כולל חומרים הנדסיים, אוטומציה מוחלטת הכוללת AI לשיפור איכויות וכיול אוטומטי הכולל סריקת לייזר של השכבה הראשונה , בנוסף לכל זה יש להם גם דגם מהפכני המאפשר בין הדפסה ב 4 צבעים ועד 16 צבעים!! הכל במודל אחד בצורה אוטומטית, דגם זה נקרא  BambuLab X1 Carbon Combo , זה דגם הידידותי ביותר לתפעול, למי שיש תקציב, למרות שמחירה אינו זול למי שיש תקציב כדאי לעוף עליה.

מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת

המסע אל החנות הסודית בישראל: חשיפת Spider3D

ההחלטה על מדפסת הייתה חצי מהדרך. החלק השני הוא למצוא את המקום האידיאלי לרכוש אותה ממנו. בהתחשב במיקום שלי מרכז הארץ, יצאתי למסע אחר חיפוש חנויות מדפסות תלת מימד הטובות בישראל. בהשוואת בן החנויות בחנתי את הגורמים השונים כמו שירות, זמינות ומקצועיות, מיקום מרכזי ונגיש, המסע שלי הוביל אותי לחנות דיי ייחודית בנוף הישראלי Spider3D, מה ייחודי בה? כמובן שעוד רגע אספר לכם..

לפני שמצאתי את Spider3D, התקשרי לכמה חנויות בישראל קבלתי מענה קצר וחסר סבלנות, או שזיהיתי חוסר מקצועיות ניסיון ל"ערבב" אותי למזלי עשיתי המון שיעורי בית שעזרו לי לזהות שרוצים להציע לי דגמים ישנים שכבר אין להם תמיכה שהופסק ייצורם, , לאחר שהתרשמתי מ2 חנויות החלטתי לבקר אצל 2 מהם, ל2 הללו היה מגוון עצום של אפשרויות, אך לצערי מאוד מהר גיליתי שהיה חסר להן את המרכיב המכריע בעניין קניית מדפסת תלת מימד

 

שירות אישי, אמינות, ושקיפות,

אז התקשרתי למקום השלישי שהיה Spider3D, שם לעומת זאת, קיבלתי הסברים מעמיקים, שאלו אותי שאלות רבות בכדי להכיר את הצרכים שלי, ורק לאחר מכן קיבלתי הדרכה ע"י מומחה שעזר לי בבחירת המדפסת הנכונה, ממה מאוד הופתעתי? למרות שציינתי שיש לי תקציב לקנות את המדפסת, ולמרות שהיתה במלאי, הומלץ לי לבצע הזמנה מוקדמת וכך להוזיל את המחיר של מדפסת הטובה ביותר שרציתי,  וכך יצא ששילמתי פחות מהתקציב שהגדרתי, זאת הייתה הפתעה מחממת את הלב לדעת שהצרכים שלי בראש מעייניו  ולא רק רווח אישי.

עם רכישת המדפסת תלת מימד הזמנתי גם שירות של  הרכבה, והדרכה אישית אצלהם בסדנא, האמת חשבתי שאני לא צריך, אך השתכנעתי וקניתי את השירות, בפועל ההדרכה הייתה מפתיעה מאוד לטובה, היא כללה הדרכה תיאורטית ומעשית, אחד על אחד, צעד אחר צעד, היא לקחה כשעה וחצי ועלתה לי 250 ש"ח אם לומר את האמת נראה כי זאת ההשקעה הכי טובה שעשיתי ולא פחות חשובה מרכישת המדפסת עצמה, ההדרכה עשת לי את החיים קלים חזרתי לבית עם המון ידע וביטחון, ביטחון שעזר לי להנות מיד כבר עם תחילת דרכי ללא שום חששות, לימדו אותי איך לתפעל איך להימנע מתקלות נפוצות, ואם נוצרה בעיה איך להתמודד איתה,

לסיכום הדרכה המקצועיות שקיבלתי מהם יצרה לי את הביטחון בשימוש במדפסת שעשיתי את הבחירה הנכונה. בנוסף להדרכה מקצועית היה משמח לראות שיש להם המבחר חלקי חילוף ענק נראה לי כ 600 שדרוגים וחלקי חילוף שונים המסודרים יפה יפה על מדפים כמו בבית מרקחת, החל ממנועים, צינוריות, כבלים, משטחים, בקרים, זרועות, דיזות, חלקי אלקטרוניקה, , הכל זמין במחסן הראשי שלהם ביבנה. דבר שלא ראיתי אצל אף אחד אחר, המגוון והשירות שלהם הציגו את ממסירותם לעולם הדפסת תלת מימד.

מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת

החבר הנבחר שלי: מדפסת התלת מימד האולטימטיבית

לאחר ששקלתי את כל הגורמים הללו, בחרתי לבסוף לקנות מדפסת תלת מימד ביתית מומלצת היא לא הכי זולה, ולא הכי יקרה היא התאימה לתקציב שלי (כ 4000 ש"ח) אך מספקת תמורה מדהימה ביחס למחירה, זוהי מדפסת מתקדמת ביותר הכוללת שליטה מרחוק אמינות גבוהה ואיכות הדפסה זאת המדפסת  Flashforge Adventurer 4  . בשבילי זה סיפק שילוב פנטסטי של דיוק, אמינות וזמינות. זו מדפסת תלת מימד קלה לשימוש ורב-תכליתית שהיא מושלמת לצרכים שלי, והתמיכה מ-Spider3D רק חיזקה את הביטחון שלי החלטתי.

 

מסקנת מסעי

בחירת מדפסת תלת מימד ביתית מושלמת אינה רק מציאת מכונה; זה יותר מזה זה מציאת שותף למסע היצירתי שלך. אז, קחו את הזמן, ערכו את המחקר שלכם, והכי חשוב, אל תשכחו להנות מהתהליך. למי שמבין את החשיבות של שירות ולקנות בישראל, אני ממליץ בחום ליצור קשר עם Spider3D.

המסירות והמקצועיות שלהם כלפי טכנולוגיית הדפסת תלת מימד, יחד עם השירות יוצא הדופן שלהם, הופכים אותם לבחירה שלי, עם מעל 500 חוות דעת של לקוחות מרוצים בגוגל אני לא הממליץ היחיד. זכרו, עולם ההדפסה בתלת-ממד הוא עצום ומתפתח כל הזמן, אז המשיכו לחקור וללמוד. מי יודע אילו דברים מרתקים תיצור עם מדפסת התלת מימד שלך?

מדפסות תלת מימ

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם