כמה עולה אנטי וירוס איכותי למחשב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעת המודרנית רוב התקשורת והעבודה שלנו מתבצעות במרחב הווירטואלי, ואיומי סייבר מעוררים דאגה ההולכת וגוברת.

קחו לדוגמה את וירוס המחשב – וירוס מחשב הינו תוכנה זדונית שחודרת למערכת ההפעלה של המכשיר ללא ידיעתנו.

הוירוס עלול לגרום לנזק משמעותי למערכת.

באיום הזה אפשר להילחם באמצעות תוכנות אנטי וירוס – למה צריך אותן וכמה זה יעלה לכם? כל מה שחשוב לדעת על אנטי וירוס בכתבה הבאה.

 

מה זה אומר בעצם, וירוס מחשב?

וירוס הוא תוכנת קוד זדונית שחודרת למערכת ההפעלה ללא ידיעתנו. הוירוס יכול לשכפל את עצמו ולהפיץ את עצמו. על הדרך הוירוס עלול לפגוע בביצועי המערכת וגם בנתונים ובקבצים שמאוחסנים על המחשב. אפשר לחשוב על וירוס מחשב כעל סוג של מחלה, ממש כמו הוירוסים שמכים בגוף האדם ומשתמשים בו כגוף מארח כדי לשכפל את עצמם.

 

מהו התפקיד של אנטי וירוס?

פושעי סייבר מפיצים וירוסים בקצב בלתי פוסק. אומרים שהנשק הטוב ביותר הוא הגנה, וזאת בדיוק הסיבה שחשוב להשקיע בתוכנת אנטי וירוס ולא להסתמך על המזל. בכל הקשור לוירוסים השאלה היא לא האם, אלא מתי. בין אם אתם משתמשים פרטיים ועל אחת כמה וכמה אם אתם בעלי עסק, חשוב שתהיו מוגנים וערוכים לרגע שבו וירוס זדוני יצליח לחדור למחשב שלכם. תוכנת אנטי וירוס יודעת לזהות את הוירוס, להתריע על קיומו ולפעול כדי להסיר את האיום במהירות. תוכנת אנטי וירוס לא רק מחסלת וירוס שהצליח לחדור אלא מונעת ממרבית הוירוסים לחדור למחשב מלכתחילה.

 

אז למה חשוב שיהיה לי אנטי וירוס?

בדיוק כשם שלא הייתם משאירים את המכשיר הסלולרי שלכם זרוק סתם כך ברחוב, חשוף לידיהם של גנבים פוטנציאליים, כך אין להשאיר את המחשב שלכם חסר הגנה וחשוף לפורצים וגורמים עוינים. אנטי וירוס מספק את ההגנה המינימלית הדרושה לכל אחד. וירוס שהצליח לחדור למערכת עלול לגרום לשורה של נזקים, ביניהם: פגיעה בקבצים ומחיקה שלהם, אובדן מידע, האטה בפעולת המחשב ופגיעה בביצועים שלו, קריסות תכופות של המחשב, ועוד. קיימות חברות רבות המספקות שירותי אנטי וירוס, למשל חברת IT-START המתמחה בהגנה על מחשבים עסקיים מפני וירוסים ותוכנות זדוניות.

 

כמה אנטי וירוס איכותי למחשב יעלה לי?

כבר הבנו את חשיבותו של האנטי וירוס. אבל באלה עלויות מדובר? תוכנת אנטי וירוס יכולה לעלות בין עשרות למאות שקלים בחודש ולהגיע גם למחיר של אלפי שקלים. המחיר תלוי במידת האבטחה שדרושה לכם ובאופי השימוש שלכם במחשב. אדם שעושה שימוש ממוצע במחשב הפרטי יזדקק לפחות הגנה מאדם המנהל עסק ועסקאות רכישה במסגרתו. עסק שנפגע מתוכנת אנטי וירוס עלול לאבד כסף רב ולחוות פגיעה במוניטין ואובדן של לקוחות. מדי שנה עסקים מפסידים מיליארדי דולרים בשל פגיעות של תוכנות זדוניות.

לסיכום, בין אם אתם משתמשים פרטיים או בעלי עסק, חשוב שתדאגו לתוכנת אנטי וירוס. מחיר האנטי וירוס הוא זניח בהשוואה לנזק העלול להיגרם לכם אם תתפסו לא מוכנים.

 

מחשב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם