כמה עולה קידום אתרים באינטרנט והאם זה משתלם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קידום אתרים הוא אחד מתחומי השיווק החזקים כיום. חברות רבות מתעסקות אך ורק בקידום אתרים, ומתחרות על הלקוחות בתחרות עזה.

קורה לא אחת שבעלי אתרים "נופלים" על עבודה עם מקדם או משרד שיווק לא מקצועי/מנוסה מספיק, או שהם מגלים שעבודת קידום זולה גורמת בטווח הארוך שהאתר שלהם לא

התקדם לשום מקום.

כדי שלא יקרה לכם מקרה מצער כמו שהזכרנו, ניתן סקירה של סוגי קידום, סדר גודל של מחירים לקידום אתרים, והסבר על תהליך העבודה.

 

סוגי קידום אתרים

באופן כללי, ישנם שני סוגי קידום אתרים:

  1. קידום ממומן – דוגמא לקידום ממומן אפשר לראות כשמחפשים במנוע החיפוש של גוגל, שהתוצאות הראשונות בעמוד נלוות לכיתוב "מודעה". קידום ממומן מתייחס לשיווק ופרסום לדף עסקי ברשתות החברתיות, למודעה, או לאתר.
  2. קידום אורגני – מתאים רק לעסקים בעלי אתר שמעודכן בקצב גבוה. קידום מסוג זה מבוסס על כתיבה של מאמרים ברמה טובה, עם מילות מפתח שמתאימות לחיפושים נפוצים.

 

תהליך העבודה

חשוב להדגיש ששום חברת קידום לא תחשוף כיצד בדיוק היא פועלת לקידום האתר, בגלל שדרך הפעולה שלה מבוססת על עשרות משתנים, ומידע וניסיון שמצטבריךם אצלה לאורך השנים. אבל, החברה תרצה להיות גלויה אתכם, ולכן תציג את הליכי העבודה המרכזיים:

שכלול האתר על מנת להתאימו לדרישות של גוגל (בשביל להפוך אותו יותר נגיש יותר לאלגוריתם של מנוע החיפוש), שיפור ה-UX (חוויית המשתמש), יצירת דוחות סביב ביטויים רלוונטים, בנייה של מערכי קישורים (מנוע החיפוש של גוגל רואה בקישורים הללו המלצות לאתר אליו מוביל הקישור) וכתיבת תוכן למילות מפתח רלוונטיות.

 

עלות והשתלמות

המחיר שתגבה חברה לקידום אתר, תלוי במשתנים רבים, גם מצדה (איזה היקף של שיווק אתם רוצים, כמה ניסיון יש לחברה וכו'), וגם מצדכם (עד כמה המותג שלכם מבוסס כבר בשוק, כמה עבודה עשיתם לבד ועוד). המחירים נעים בין 500 שח לחבילה קטנה אצל משווק מתחיל ועד 10,000 שח אצל חברה ותיקה בשביל שיווק מאסיבי ואגרסיבי. המחיר הממוצע בשוק עומד בין 2000 ל-3000 שח לחבילה מכובדת ואפקטיבית.

כשחושבים על קידום ושיווק אתרים מומלץ לא להתפשר על הצעת מחיר זולה אלא להפנים שבכדי לראות תוצאות חייבים להשקיע משאבים, חברה מקצועית ובעלת סטנדרט, לא תוריד במחיר ואפילו עשויה לדרוש מהלקוח דרישות מינימאליות מסוימת כדי לוודא שלא יהיה בזבוז זמן הדדי.

 

סיכום

לסיכום, חשוב לזכור את הכוח האדיר שיש לקידום אתרים באינטרנט. שהאלגוריתם של גוגל משתפר כל הזמן כדי לשפר את הסינון שלו. כדי לעמוד בקצב השיפור ולהמשיך לקדם את האתר באופן אפקטיבי, כדאי לבדוק כמה עולה קידום אתרים באינטרנט? לאתר שלכם והאם זה משתלם. לרוב התשובה תהיה חיובית, ואז כדאי לפנות לחברה שמתמקצעת בתחום.

 

אותיות באנגלית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם