כמה עולה לייקים לאינסטגרם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

התחלתם לשים לב שאתם לא באמת מקבלים את כמות הלייקים שציפיתם לה עם פרסום התמונות באינסטגרם? אתם מרגישים שהחשבון שלכם בפלטפורמה החברתית הזאת לא ממלא את הייעוד שלו? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על קניית לייקים או עוקבים, והאמת היא, שאתם צודקים.

איך עושים את זה וכמה זה עולה? כל המידע במאמר שלפניכם.

 

היתרונות של רכישת לייקים ועוקבים

בין אם אתם חושבים על קניית לייקים לאינסטגרם ובין אם אתם רוצים לקנות עוקבים, ברור שאתם צריכים להבין תחילה במה דברים אמורים ומה ההיגיון שעומד מאחורי הדברים. העניין הוא שהעוקבים שלכם נחשפים בכל פעם אחרי חשבונות שיש בהם יותר ויותר תנועה ולייקים. לכן, יכול להיות שאתם לא מקבלים את כמות הלייקים פשוט כי העוקבים שלכם לא רואים את כל מה שאתם מפרסמים. בנוסף לכך, זה ידוע שככל שיש לכם יותר לייקים כך המספר שלהם הולך וגדל. לכן קניית לייקים לאינסטגרם – סושיאלבוסט זו בחירה חכמה, כי בצורה כזאת תוכלו ליצור תנועה משמעותית יותר סביב החשבון שאתם מנהלים.

 

לייקים במחירים תחרותיים – שימו לב מה אתם קונים

רגע לפני שאתם הולכים וקונים לייקים במחירי רצפה, כדאי שתעצרו ותבינו: גם בתחום הזה, כמו בכל תחום אחר, יש איכויות שונות. לכן, אם יש לכם אפשרות לקנות לייקים איכותיים, זה עדיף מאשר לקנות המון בזול. זה נכון שהמספר כאן משמעותי, אך אם הלייקים לא יהיו אמינים, זה עלול לפגוע בחשבון האינסטגרם שלכם. אם אתם לא רוצים שכולם יידעו שקניתם לייקים, כדאי יהיה להשקיע מחשבה בעניין הזה ולבדוק ממי אתם קונים ולא רק כמה אתם משלמים. בדקו, לדוגמה, האם מדובר על לייקים שמגיעים מחו"ל? או שאולי מדובר על לייקים ישראלים בלבד? חשוב להיות עם היד על הדופק בעניין הזה כי הדבר החשוב ביותר הוא לגרום לחשבון האינסטגרם שלכם, ולכל הפעילות סביבו, להיראות טבעי ואמין.

 

איך בוחרים את המקום הנכון לרכישת לייקים ועוקבים?

חשוב מאוד לבדוק מה אומרים אחרים בעניין הזה, כי כמו שאתם מתארים לעצמכם, יש הרבה מאוד חברות שמוכרות היום לייקים. עם זאת, לא כולן מציעות דילים טובים, חלקן גובות מחירים הרבה יותר מידי גבוהים וחלקן לא נותנות תמורה מלאה למחיר. לכן, אם אתם לא רוצים להרגיש שככה סתם זרקתם את הכסף שלכם, כדאי יהיה לבדוק היטב את הדברים. צאו מנקודת הנחה שאתם לא היחידים שקונים לייקים או עוקבים, שכן היום רוב בעלי העסקים עושים זאת. למעשה, בלי לעשות צעד כזה קשה מאוד לקדם חשבונות באינסטגרם ולכן חשוב להשקיע מחשבה בכל העניין הזה. משמעות הדברים היא שכדאי לקרוא חוות דעת, לראות מה חושבים אחרים ולבחור, בסופו של דבר, את הלייקים הכי איכותיים שייקחו את חשבון האינסטגרם שלכם קדימה.

 

תגובות עוקבים ולייקים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם