כמה עולה ניהול עמוד ברשתות החברתיות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סביר להניח שאתם מבינים זאת אבל רק בשביל לסבר את אוזניכם – פייסבוק היא הרשתית החברתית הגדולה ביותר והיא מונה, נשמו היטב, 2 מיליארד משתמשים פעילים! מתוך 2 המיליארד הללו כ5 מיליון ישראלים פעילים נמצאים ברשת החברתית המופלאה הזו. מה זה אומר לכם? נכון מאד – פרסום ושיווק בפייסבוק הוא בהחלט הדבר הבא וכדאי לדעת לעשות זאת בצורה נכונה.

 

מספרים ונתונים מדויקים

אז למה בכלל כדאי לפרסם בפייסבוק? מעבר לעובדה הברורה מאליה – קהל יעד מגווו ורחב בטירוף. ובכן זה פשוט; עבור כל פוסט, מודעה, תמונה, סרטון או סטורי שתעלו לרשת, תוכלו לקבל מידע מדויק אשר ישקף לכם לכמה משתמשים המידע שלכם הגיע ומה מידת הצלחת הקמפיין. פייסבוק תעזור לכם להבין איזה קהל יעד התחבר יותר לתוכן שלכם ובכך תוכלו למקד את הפרסום באפיקים וקבוצות מתאימות. בנוסף, תוכלו לדעת מה הגילאים של המשתמשים אזר התחברו לתוכן שלכם, מיקומם הגיאוגרפי, מינם, כמה מהאנשים שנחשפו לפוסטים גם לחצו על הקישורים המצורפים ורכשו באתר והשמיים הם הגבול!

 

למי אתם פונים?

אם בעבר על מנת לפרסם ולקדם את העסק שלכם היה עליכם לפנות להדפיס מודעות, לפרסם בעיתונים או ברדיו ולקוות שמי שישמע או יקרא את התוכן יתחבר אליו ויתעניין בפרטים ואף ברכישה, כיום, פייסבוק מאפשרת לכם להבין בדיוק מי הוא קהל היעד שלכם. לאחר שתבינו מי מתחבר יותר לתוכן שלכם – צעירים, מבוגרים, נוער, ילדים, נשים, גברים או קהילות שונות ומגוונות, פייסבוק אף תאפשר לכם להתאים כל קמפיין לקהל היעד שלו ובכך לחסוך זמן וכסף יקרים!

מה אם החלפתי לוגו או שיניתי מספר?

ובכן – פלאי הטכנולוגיה גבירותיי ורבותיי! בשיווק מסוג זה, אזר אינו מודפס על פלייר או על עיתוןֹ ואינו מוקלט לטלוויזיה או לרדיו, קיימת אפשרות בכל רגע נתון לשנות פרטים במודעה; בין אם מדובר בשינוי כל הלוגו שלכם או בכתובות/מספר פלאפון. גמישות היא שם המשחק. אתם אף פעם לא מוגבלים.

 

סטטיסטיקה

אם עד עכשיו לא השתכנעת תנו לי להציג לכם נתון מעניין – בממוצע, אדם יגיב לפרסום כל כלשהוא לאחר 6 עד 8 פעמים שיראה אותו. איך זה עוזר לכם את שואלים? ובכן, פייסבוק יודעת לאתר משתמש אשר התעניין בעבר במוצר שלכם אן במוצר דומה ולכן תקפיץ לו את המודעה שלכם שוב ושוב, הדבר יעלה את סיכויי הרכישה.

 

כמה עולה לי כל הטוב הזה?

ובכן, לאחר שהפנמתם כמה מהותי כיום שיווק ברשת החברתית המופלאה הזי שנקראת ״פייסבוק״, כדאי לומר כי טווח המחירים רחב ומשתנה בהתאם לבקשת הלקוח. ניהול עמוד פייסבוק דורש מיומנות של אנשי מקצוע שיתנו לכם תוצאות מה ש״קדם פוסט זה״ בלבד לא יאפשר לכם. ישנן חברות אפשר מאפשרות לשלם מדי חודש בחודשו, כלומר – ללא התחייבות! כך שממשיכים רק אם מרוצים!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קידום ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הינו דבר מבורך, השיווק שם מרקיע שחקים והמחירים כבר לא אסטרונומיים כמו בעבר – כאשר נדרשתם לשלם לכל אפיק פרסום בנפרד. עם זאת חשוב לתת למקצוענים לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר על מנת לקדם אתכם ביעילות ומהירות. בהצלחה!

אפליקציה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם