כמה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שעולה ברשתות החברתיות. שיח זה נוגע לעלות של רכישת עוקבים באינסטגרם. אם יצא לכם להיתקל בשיח המדובר, כדאי שתדעו שיש לא מעט מידע שגוי בנושא שאינו מתכתב כלל עם המציאות. לכן, החלטנו לצאת ולקבל פרטים אודות המידע המהימן בנושא במטרה לעשות סדר בעניינים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא, כולל העלות של רכישת עוקבים באינסטגרם.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר ששוחחנו עם אנשים בעלי ידע מעמיק בתחום. שכן, מדובר במי שקנו לאחרונה עוקבים באינסטגרם. כך שהם יודעים בדיוק מה העלות המדוברת. ראוי לציין כי הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט ברשת חברתית ובו ציינו שאנחנו כותבים מדריך בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 גולשים שביקשו להישאר אנונימיים. הם כתבו לנו את המחירים ששילמו עבור רכישה של עוקבים באינסטגרם ואנחנו פשוט כתבנו את הכול במדריך זה. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם התאפשר לנו להעלות מדריך שיעשה סדר בכל העניינים ויביא תוכן אמין ועדכני.

 

אז כמה יעלה לכם לקנות עוקבים באינסטגרם?

אם ביררתם לאחרונה על הליך של קניית עוקבים באינסטגרם, אתם בטח רוצים לדעת מה העלות המדויקת של רכישה מסוג זה. נציין בפניכם כי במהלך הבירור המעמיק בתחום, התגלה לנו כי יש מדרגות שונות של רכישה. כך שהעלות של העוקבים משתנה בהתאם למספר העוקבים הנבחר.

 

מה העלות של רכישת עוקבים לפי המדרגות?

העלות של רכישת העוקבים מתחילה במחיר מינמלי של כ – 36 ₪. בטח תופתעו לשמוע שבעלות נמוכה שכזו, אתם תוכלו לרכוש כ – 800 עוקבים! אם תרצו לקנות 1,000 עוקבים, תצטרכו לשלם 42 ₪. לקנייה של 2,000 עוקבים תצטרכו לשלם כ – 72 ₪. באתרים מסוימים, ניתן לרכוש כמויות גדולות של עוקבים ולקבל 10 אלף עוקבים במתנה. אחד האנשים שסייע לנו בכתיבת המדריך סיפר כי הוא רכש כמאה אלף עוקבים ושילם על כך רק 1,100 ₪.

 

חשוב מאוד לערוך השוואות מחירים

רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם ערכו השוואות מחירים כדי לוודא שהם משלמים את המחיר הטוב ביותר. לדבריהם, הם ראו ברשת כל מיני מחירים נמוכים מאלו ובסופו של דבר, התברר להם שמדובר בהצעות סרק מאתרים אינם אמינים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים עוקבים באתר אמין, עליכם לערוך בירור מקיף ולבדוק תחילה שמדובר באתר אמין שיש עליו חוות דעת חיוביות. את חוות דעת אלו, תוכלו לקרוא בפלטפורמות שונות, למשל:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר בכל הנוגע לעלות העדכנית של עוקבים באינסטגרם. מאחלים לכם שתבצעו רכישה נכונה של עוקבים מאתר מומלץ. שיהיה בהצלחה!

אפליקציה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם