כמה עולה מנוי באתרי ההיכרויות השונים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בממוצע, כמה יעלה לכם למצוא את החצי השני שלכם? ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנוגע לעולם ההיכרויות, כולל דרכים ושיטות להכיר ב-2020. גם בצל הקורונה, כולנו עדיין רוצים לאהוב ולהרגיש נאהבים. אז בואו נגלה כמה יעלה להתאהב אונליין, במציאות ובמהלך טיולי פנויים פנויות.

בא לכם להתאהב במהלך טיולי רווקים ורווקות בארץ? אולי בחו"ל? אולי בכלל אתם טיפוסים שמעדיפים להכיר אונליין? רגע לפני שאורזים את המזוודות ויוצאים למסע היכרויות אינטרנטי, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת ב-2020 על היכרויות באינטרנט, טיולי פנויים פנויות ומה שביניהם. קודם כל, בואו נתחיל מאחת האפליקציות המוכרות כיום בשוק, כבודה הנקראת טינדר.

 

אפליקציות הכרויות ב-2020: כמה יעלה לי לאתר את אהוב ליבי?

אם אתם מחפשים אחר אתרי הכרויות באינטרנט, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. לאיזה אתר הכי כדאי להירדם? האם אתרי הכרויות עולים כסף? אם כן, כמה? כל התשובות כאן לפניכם. באפליקציית טינדר אתם תוכלו להשתמש בחינם לחלוטין, אך כמות ההחלקות (SWIPES) שלכם תהיה מוגבלת.

אם תרצו להנות מכמות בלתי מוגבלת של החלקות ימינה על בחורות ובחורים פוטנציאליים להיכרות, תוכלו לעשות זאת בתמונה ל70 ₪ (נכון לפעם האחרונה שבדקנו זאת, שזה היה לפני מספר חודשים ועדיין ב-2020).

 

עדיף אתר הכרויות או טיולי רווקים רווקות?

יחד עם השימוש באפליקציות כמו טינדר, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של הדייטים, שכלא כולם ממש בנויים להתנהל בהם. עולם הדייטינג הוא קשוח, את זה כבר אמרו חכמים מאיתנו ולפנינו. יחד עם זאת שהעולם הזה של דייטים הוא קשוח, אתם לא חייבים "ליפול קורבן" להתנהלות המתישה הזאת של דרינק פה ויציאה שם.

אם אתם מעוניינים לדעת כיצד אנשים מעדיפים להכיר ב-2020, התשובה היא טיולי פנויים ופנויות בארץ ובחו"ל. נכון, בעידן הקורונה יהיה בעייתי, בלשון המעטה, לצאת לטיולים מהסוגים האלו בחו"ל, אבל טיולי רווקים רווקות בארץ הם אופציה פשוט מופלאה עבור המחפשים להכיר. בכל מקרה, כשיהיה אפשרי לצאת שוב לטיולים של היכרויות בחו"ל, אנחנו כמובן נעדכן אתכם.

 

אתר הכרויות ב-2020 שלא גובה כסף: יש חיה כזאת?

אוקי, נחזור לאתרי היכרויות. מכירים את האתר הנקרא OKCUPID? אמנ אתר זה יגבה ממכם תשלום חודשי על מינוי, אבל לא קיימת כאן חובת רכישה.

אתר אוקי-קיופיד הוא אתר היכרויות שעובד בשיטה מאוד דומה לאפליקציית טינדר. האופציות והממשק דומים לאלו שבאפליקציית טינדר, ולמעשה אין באמת הבדל מהותי בין שתי הפלטפורמות האלו. גם בבחינת המחיר שתשלמו עבור מינוי באוקי-קיופיד, המחיר יהיה דומה עד כדי זהה למחיר שתשלמו באפליקציית טינדר.

נמאס לכם מלשמוע על אתרי הכרויות חדשים ושווים? עייפתם מעוד דרינק באמצע השבוע עם דייט שפשוט לא קולע לטעמכם? טיולי רווקים רווקות זה בשבילכם! צאו לטבע, תריחו את האוויר, תהנו ביחד ותכירו במסגרת בלתי מחייבת וקלילה. בהצלחה והכרות נעימה שתהיה!

הכרות דרך מחשב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם