כמה עולה לבנות צ'אט-בוט בווטסאפ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מזה כמה שנים אפליקציית ווטסאפ לוקחת חלק גדול בחיינו. קשה למצוא אדם שהאפליקציה לא מותקנת בטלפון הסלולרי שלו, ושאינו מבצע בה שימוש יומיומי.

ווטסאפ הפכה לפלטפורמה העיקרית להעברת מסרים מיידיים, והעובדה שהיא חינמית וכוללת פיצ'רים מגוונים ייתרה כמעט לחלוטין את שירות ה-SMS הקלאסי.

ב-2018 השיקה ווטסאפ שירות חדש: ווטסאפ ביזנס, שכולל בניית צ'אט-בוטים לשימוש עסקים ושירותי-לקוחות. מה זה בדיוק צ'אט-בוט, כמה זה עולה ומהי החברה המומלצת לבניית צ'אט-בוט באמצעות ווטסאפ?

כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

מה זה צ'אט-בוט?

צ'אט-בוט היא מערכת ממוחשבת של שאלות ותשובות, המבוססת על תנאים לוגיים ולעיתים גם על בינה מלאכותית. צ'אט-בוט נראה כמו צ'אט רגיל לכל דבר ועניין אך מי שעונה על שאלותיו של הלקוח הוא מחשב, ולא נציג אנושי.

 

מהן המטרות המרכזיות להן צ'אט-בוט מיועד?

המטרה המרכזית של צ'אט-בוט בווטסאפ ביזנס היא שירות לקוחות. באמצעות הצ'אט-בוט, ניתן לסנן ולנתב פניות מלקוחות כך שהבוט יענה על שאלות פשוטות יחסית שלא מצריכות מענה של נציג אנושי, ושאלות מסובכות יותר יופנו לנציג שירות אליו תישלח גם היסטוריית השיחות של הלקוח בצ'אט. בנוסף, ניתן לתכנת את הבוט כך שלקוחות יוכלו לבצע בו פעולות, וכך לחסוך זמן ומעורבות של נציג שירות לקוחות.

 

מהם היתרונות בשימוש בצ'אט-בוט?

הגדלת היעילות:

השימוש בצ'אט-בוט מסייע לעסק לטפל בכמות גדולה יותר של פניות בפרק זמן נתון, שכן פניות פשוטות מטופלות באופן אוטומטי על ידי הבוט ורק הפניות המסובכות מצריכות מענה אנושי.

 

הגדלת שביעות הרצון של לקוחות:

צ'אט-בוט מסייע לבצע פעולות ולענות על שאלות פשוטות במהירות ויעילות, דבר התורם לשביעות הרצון של הלקוח. גם אם ללקוח מסוים ישנה בעיה שהצ'אט-בוט לא מסוגל לפתור, העומס על נציגי השירות מצטמצם והם פנויים יותר לסייע למי שצריך מענה אנושי.

 

בניית צ'אט-בוט המותאם לעובד:

חברות המתמחות בבניית צ'אט-בוטים באמצעות ווטסאפ מספקות ממשק פשוט איתו העובד יכול לבנות צ'אט-בוט המותאם לצרכיו, ללא שום צורך בידע קודם בתכנות.

 

נשמע מעולה! אז כמה יעלה לבנות צ'אט-בוט באמצעות ווטסאפ?

העלות של בניית צ'אט-בוט תלויה מאוד בגודל השירות שאתם צריכים, וכן בחברה שתבנה עבורכם את הצ'אט-בוט. ישנם כמה קריטריונים שמשפיעים על גודל החבילה שתצטרכו, למשל: כמה שאלות נפוצות המצריכות מענה אוטומטי על ידי הבוט, האם הוא כולל תמיכה במייל ו/או בטלפון, כמה לקוחות הבוט משרת בחודש ועוד.

העלות של חבילות פשוטות יחסית המיועדות לעסקים קטנים יכולה לנוע בין עשרות למאות שקלים בחודש, בעוד העלות של חבילות רציניות יותר יכולה לנוע בין מאות לאלפי שקלים בחודש.

 

איזו חברה מומלצת לבניית צ'אט-בוט באמצעות ווטסאפ?

חברת Adelante מספקת שירות אוטומציה וצ'אט-בוטים בשלל פלטפורמות. Adelante תבנה עבורכם מערכת חכמה שתרכז את ערוצי התקשורת של העסק שלכם עם לקוחות ותאפשר העברת שיחות טלפון לווטסאפ, וכך תשפר את התפוקה ותאפשר מתן שירות אישי למקסימום לקוחות במינימום זמן.

 

לוגו

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם