כמה עולה קידום ממומן בגוגל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם על קידום ממומן בגוגל, מעולה, כעת נשאר לכם לברר מחירים ולקבל הצעות אטרקטיביות מחברות קידום אתרים באינטרנט. היכן מתחילים? קודם כל, בואו נדבר על מחירי קידום ממומן בגוגל, במי נסתייע וכמה יעלה לנו התענוג?

בשנים האחרונות נהפך כמעט בלתי אפשרי לצלוח את התחרותיות הרבה שקיימת בחוץ, אלמלא נעזרים בשירותיה של חברת קידום אתרים מומחית. בין אם אתם מוכרים נעליים, יהלומים או רהיטים, אתם תצטרכו לקדם את העסק שלכם בדפי האינטרנט ובמנועי החיפוש, מאחר והמתחרים שלכם עושים בדיוק את אותו הדבר.

 

קידום ממומן בגוגל ופרסום: צולחים את התחרותיות

רגע לפני שבוחרים חברת קידום ממומן בגוגל, כמובן שיהיה עליכם לוודא פרמטרים נוספים, כמו למשל: האם יהיה אפקטיבי יותר להשקיע את הכסף שלכם בקידום בפייסבוק? אולי בכלל בפלטפורמת אינסטגרם? בין אם כך או כך, תמיד שמרו בצד תקציב מסוים עבור אנשי השיווק שלכם. וכן, זה רלוונטי גם לגבי קידום ממומן בגוגל.

במקרים רבים, אנשים מכינים תקציב פרסומי מסוים אשר מיועד לקמפיין עצמו, אך למעשה שוכחים לגמרי מהעובדה שמאחורי כל קמפיין פרסומי ישנם אנשי מקצוע. במילים אחרות, אנחנו למעשה מתכוונים לכך שמעבר לתקציב שאתם מייעדים עבור הפרסום, אתם צריכים לייעד בנפרד את התשלום עבור אנשי הגרפיקה, הקידום, השיווק וכדומה. ואם לדייק זאת עוד יותר במילים, הרי שממש לא יהיה מומלץ להגיש X כסף לחברת הקידום ולהגיד לה משהו בסגנון: "זהו התקציב, קחו ותעשו עם זה קידום בגוגל". יש להפריד בין התקציב הפרסומי לתקציב המיועד לתשלום אנשי המקצוע.

 

כמה עולה פרסום בגוגל וקידום ממומן?

אז כמה יעלה קידום ממומן בגוגל? באופן כללי, פרסום בגוגל מתבסס על שתי שיטות שונות (ישנן חברות קידום אתרים המשתמשות בשיטות אחרות גם), כאשר השיטה הראשונה מבוססת ריטיינר (הריטיינר המקובל בשוק הוא כ-1,500 ₪).

חשוב לדעת, זה לא אומר שבתמורה ל-1,500 ₪ תוכלו לשכור חברת קידום אתרים שתבצע עבורכם פרסום באינטרנט. בהמשך, פרסום בגוגל גם בדרך כלל יכלול תוספות שונות, לרבות תוספות תשלום לאנשי המקצוע השונים. יש לזכור כי במקרים רבים יהיה את הצורך לעצב גראפית כל מיני באנרים, לייצר מודעות שיווקיות, לגייס אנשי תוכן ועוד. כל אלו, כמובן מחייבים בתשלומים ובתוספות.

 

כמה מומלץ לייעד עבור פרסום בתחום לא תחרותי?

אם כך, בשורה התחתונה, כמה יעלה לכם קידום ופרסום בגוגל? אנחנו אישית ממליצים לייעד לכך לפחות 5,000 ₪. אם אתם מייעדים לטובת הפרסום בגוגל 5,000 ₪ ומעלה, ייתכן שתוכלו להגיע לתוצאות לא רעות, בהנחה שמדובר בתחום שאינו מאוד תחרותי.

צריכים ייעוץ מקדים ולא מוכנים להתפשר על כך? צודקים, כי המתחרים שלכם ממש לא מתפשרים על הפרסום באינטרנט ועל ייעוץ ממקצוענים! בהצלחה, גם אתם יכולים להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל!

 

איש קידום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם