כמה עולה לקנות לייקים באינסטגרם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

האם כדאי בכלל לקנות לייקים באינסטגרם?

מומלץ מאוד לקנות לייקים באינסטגרם גם עבור פרופיל/חשבון פרטי אך בעיקר עבור פרופיל/חשבון עסקי מכה סיבות. בראש ובראשונה תוספת משמעותית של לייקים מקדמת את הפרופיל שלך בכך שיותר אנשים יעקבו אחרי הפרופיל שלכם באינסטגרם. בנוסף, קניה של לייקים באינסטגרם יכולה להגדיל את החשיפה לפרופיל שלכם, כך שאם אתם מוכרים מוצר או שירות מסוים אשר ניתן לרכוש דרך האינסטגרם החשיפה הרבה תגדיל בצורה ניכרת את המכירות וההכנסות של העסק.

 

אינסטגרם כפלטפורמת פרסום

מומלץ מאוד לפרסם באינסטגרם כיוון שזהו אפיק פרסום אשר מתאים לכל עסק ללא יוצא מן הכלל. בין אם מדובר בבית עסק גדול אשר מציעה מגוון רחב של מוצרים או שירותים ובין אם מדובר בעסק קטן אשר מציעה מוצר או שירות כלשהו אחד בלבד, זה כלל לא משנה כי ניתן לפרסם כל דבר באינסטגרם במחיר אשר בעל העסק קובע. המחיר נמדד על פי משך הזמן אשר בעל עסק מעוניין שהפרסומת תופיע, באיזה צורה מופיע הפרסומת (בתור פוסט, באנר, בסטורי וכו'). בעל העסק מחליט כמה כסף הוא מעוניים להשקיע בפרסום.

 

חברה שתעשה הכל בשבילכם

ישנם חברות בשוק כמו החברה הנ"ל אשר תמורת סכום מסויים מציעות שירות אשר בו מתחייבת החברה להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם, את כמות התגובות, כמו שיתופים, להגדיל את כמות העוקבים ועוד. כך שאם יש צורך באחד מבין הדברים הללו או בכולם גם יחד מומלץ מאוד לפנות לחברה לטובת העניין ולהיות בטוחים כי הלייקים, הצפיות, התגובות או כל מה שרק נרצה יעלה בצורה משמעותית.

 

כמה עולה כל התענוג?

המחיר תלוי ומשתנה בהתאם לכמות וסוג השירות המבוקש. לצורך הדוגמא: אם מעוניינים לרכוש כמות של – 100 לייקים עבור תמונה אחת בלבד, טווח המחירים ינוע בין כמה עשרות עד מאות שקלים לטובת העניין. אך אם רוצים כמות של כ – 1000 לייקים עבור – 10 תמונות שונות אז המחיר יעלה בהתאם, מדובר על מחיר בסדר גודל של כמה מאות שקלים עד כמה אלפי שקלים בודדים עבור השירות הרצוי.

 

האם התוצאה שווה את המחיר?

חד משמעית כן, בזכות השקעה אחת של מקסימום כמה אלפי שקלים ניתן לראות תוצאות בצורה מיידית. התוצאות באות לידי ביטוי בכך שכמות העוקבים שלכם תגדל, כתוצאה מכמות גדולה של עוקבים גם החשיפה לפרופיל שלכם תגדל. חשיפה מירבית למעשה תגדיל את קהל הלקוחות ובכך יהיה ניתן להגדיל את ההכנסות בצורה ניכרת.

 

לסיכום

קנייה של לייקים באינסטגרם זה לא דבר כל כך יקר ביחס לתמורה הענקית אשר יכולה להגיע כתוצאה מכך. לכן שווה מאוד לפנות לחברה הנ"ל ולקבל הצעת מחיר עבור קנייה של לייקים ותגובות באינסטגרם לכל מטרה.

 

לוגו מצליח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם