כמה עולה בניית אתרים באינטרנט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במאה ה-21 אתרי אינטרנט הם הכרח לכל ארגון או עסק. שכן, כל אדם שרוצה לבוא במגע עם אחד מהארגונים או עסקים הללו, ירצה להכנס לאתר האינטרנט של החברה כדי לצבור כמה שיותר אינפורמציה על העסק. לכן, עסקים וארגונים רבים היום משקיעים זמן וכסף רב ביצירת אתר אינטרנט בטיחותי, יעיל, נוח, מהיר וכו'. שכן, אין פעם שנייה לעשות רושם ראשוני. אז, כמה יעלה לנו לבנות אתר אינטרנט? בואו נראה.

 

המרכיבים שמשנים את המחיר

אתר אינטרנט כמו כל דבר בחיים, מורכב יותר כאשר צוללים למה שגורם לו לפעול. לדוגמא- אתר אינטרנט שצריך למכור ציוד לצרכנים אשר נמצאים מחוץ לארץ יעבוד בצורה שונה לגמרי מאתר אינטרנט שכל מהותו הוא פורום.

 

סוג האתר

אתר מכירות – בדרך כלל האתרים זולים, המורכבים מתוכנות ייעודיות למסחר באינטרנט. בנוסף, אתרי מכירות בדרך כלל משלבים בתוכם סוגי אתרים שונים כמו בלוג או אתר תדמית.

אתר תדמית – אתרים אלו בדרך כלל קיימים לטובת ארגון או אדם שרוצים לשתף את הרעיונות שלהם. אתרים אלו בדרך כלל זולים ביותר, שכן הם מלאים במלל של האדם או הארגון ולכן לא דורשים עבודה מיוחדת.

בלוג – גם כן אתרים קלים יחסית לפיתוח, קיימים כדי לאפשר לאנשים לשתף רעיונות, לדבר על נושאים שונים ולפעמים משלבים מכירות.

פורטל – האתרים הגדולים והקשים ביותר לפיתוח(ולכן בדרך כלל היקרים ביותר) יכולים לכלול בתוכם את כל אחד מסוגי האתרים השונים המצוינים לעיל.

 

עיצוב האתר

עיצוב אתר אינטרנט היא משימה נוספת אותה יש לקחת בחשבון בבניית אתר. למעשה, חלק גדול מהזמן והכסף אשר מושקע בבניית אתר יכול להיות מועבר רק לעיצובו. שימו לב, כי ישנם עיצובים גנריים וזולים, אך כדי שהאתר שלכם יהיה מסוגל למשוך משתמשים רבים יותר מומלץ שהוא יהיה ייחודי יותר.

מערכת לניהול אתר

ישנן לא מעט מערכות כאלו כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. בתהליך בניית אתר לבחירת המערכת חשיבות רבה לעתידו ולתפקודו של אתר האינטרנט שלכם. לכן, בחירת מערכת זו היא מרכיב משמעותי ביותר בבניית האתר ובמחירו הסופי.

 

שרת ואחסון אתר אינטרנט

כדי שהאתר יוכל לעבוד צריכות להיות לו כתובת ומקום. מה-זאת אומרת? כמו שהאתר בו אתם גולשים כרגע שייך לכתובת מסויימת כמו "youtube.com, facebook.com" וכו', חייב להיות לאתר כתובת והיא עולה כסף. בנוסף, יש למצוא מקום בו תוכלו לאחסן את האתר(כל האינפורמציה והקוד ממנו הוא בנוי) מקום האחסון נקרא שרת והוא בגדר חובה.

 

אז כמה עולה בניית אתר

כמו שראינו לעיל לתהליך בניית אתרים באינטרנט מרכיבים רבים שמשנים את המחיר בצורה קיצונית. כמה קיצונית? למעשה אתר תדמית יכול לנוע בין 2,000 ש"ח ועד ל-11,000 ש"ח. לכן, במידה ותרצו לבנות אתר משלכם, נסו למצוא כמה שיותר מקומות וקבלו כמה שיותר הצעות מחיר. רק לאחר מספר רב של הצעות תוכלו לבחור את ההצעה הטובה ביותר בשבילכם.

 

מסכים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם