כמה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם מעוקבים ישראליים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נדמה שבתקופה האחרונה כולם מסביב מדברים רק על נושא אחד – קנייה של עוקבים באינסטרגם. הדבר נובע כנראה בעקבות כתבה שפורסמה בחדשות סוף השבוע באחד מהערוצים המוכרים ביותר בארץ. לאחר שהשיח הפך להיות מעמיק מאוד, החלטנו שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לכל דורש לדעת כמה עולה לקנות את העוקבים באינסטגרם מעוקבים ישראליים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שתכינו את הכיס שלכם לקראת הרכישה, אנו נציין בפניכם שכדי שהמדריך הנוכחי יראה אור, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא. אתם וודאי תהנהנו בהסכמה אל מול המסך כשתגלו שמדובר בגולשים קבועים באינסטגרם שקנו לא פעם עוקבים באפליקציה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשתות החברתיות וביקשנו מיודעי דבר ליצור עמנו קשר ולספר לנו בקצרה כמה הם שילמו עד היום כדי לקבל עוקבים ישראלים. אז תכינו את הארנק ותמשיכו לקרוא, כי אתם צפויים לדעת כמה אתם תשלמו בקרוב על עוקבים חדשים שיקפיצו את הפרופיל שלכם גבוה.

 

אז כמה תשלמו על קניית עוקבים באינסטגרם מעוקבים ישראלים?

בזמן שקיבלנו את הפרטים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך, הבנו שהמחירים משתנים מאתר אחד לאחר. שכן, יש מגוון רחב של אתרים שמאפשרים לכל אחד לבצע קניית עוקבים באינסטגרם מעוקבים ישראלים. למרות שמדובר במידע נרחב, אנחנו לא וויתרנו וערכנו טבלה מסודרת שגרמה לנו לראות את הממוצע שאתם צפויים לשלם. הנה כמה עלויות שונות לפי מספר עוקבים:

  • תשלמו סביב ה – 100 ₪ עבור 850 עוקבים
  • תשלמו סביב ה – 450 ₪ עבור 3,700 עוקבים
  • תשלמו סביב ה – 870 ₪ עבור 7,300 עוקבים

 

איך תוכלו להגיע אל אתר שמוכר עוקבים?

ראוי לציין שזה די פשוט. נמסר לנו שכדי להגיע אל אתר שמוכר עוקבים באינסטגרם, אתם צריכים פשוט לערוך חיפוש ברחבי הרשת. רבים מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שחשוב מאוד לבדוק מראש שמדובר באתר מוכר ואמין. כזה שלא רק לוקח מכם כסף, אלא גם מביא לכם את התוצאות הרצויות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, עליכם לקרוא את הפסקה הבאה בעיון וליישם אותה.

 

איך מגיעים אל אתר אמין ומומלץ?

כדי שלא תניחו את הכסף שלכם על קרן הצבי, אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת של גולשים באמצעות חיפוש בקבוצות פייסבוק שעוסקות בנושא וגם באמצעות קריאת ביקורות שונות בלשונית הביקורות של גוגל שתאפשר לכם גם לראות דירוג שניתן לאתר בין 1 ל – 5.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלות הממוצעת לרכישה של עוקבים באינסטגרם מעוקבים ישראלים. כעת, יש לכם את כל המידע, כך שאתם צריכים רק לצאת ולמצוא אתר אמין. מאחלים לכם בהצלחה!

רשת חברתית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם