כמה עולה שרת וירטואלי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המחיר של שרת וירטואלי נקבע לפי מספר פרמטרים, ולפני שאנחנו ניגשים לבחירת חברה על מנת שהיא תספק לנו את השירותים הללו, חשוב להכיר את המרכיבים הללו. למרות שכדאי לנו תמיד לראות היכן ניתן לחסוך בהוצאות, כאשר מדברים על שרת וירטואלי, ייתכן שדווקא כדאי לכם ללכת על אפשרויות מתקדמות יותר, גם אם המחיר יקר יותר. כאן נסביר לכם בדיוק למה.

 

שרת וירטואלי

שרת וירטואלי הוא למעשה הדרך שבה אנחנו בתור מי שעובדים עם מערכות מחשוב ומידע מתקדמות יכולים לקבל תשתית טובה יותר לעבודה, בלי שאנחנו צריכים להחזיק אותה אצלנו במשרדים. רשתות מחבים עוצמתיות הן דבר יקר שדורש הרבה מאוד משאבים. במקום שכל חברה תחזיק מערך כזה בפני עצמה, ניתן לקבל את השירותים הללו בעזרת שרת וירטואלי.

השרת הווירטואלי למעשה מייצר אצלנו סביבת עבודה, אולם כל תהליך העיבוד ותעבורת המידע נעשים בשרתים מרוחקים, שכלל לא נמצאים אצלנו. אנחנו למעשה עובדים על אותם שרתים, בלי שאנחנו מרגישים את זה. היתרון בצורת העבודה הזו היא שאנחנו מקבלים תשתיות עוצמתיות הרבה יותר מאלו שהיינו יכולים להרשות לעצמנו.

 

אחסון אתרים

דבר נוסף ששרת וירטואלי מאפשר לנו הוא לקבל שירות של אחסון אתרים. השירות הזה נחוץ בעיקר עבור אתרים שבה יש כמות גדולה של מידע שמפריעה לעבודה יעילה באתר. גם כאן אנחנו מנצלים את נפח האחסון האדיר שיש לאותם שרתים ופשוט שומרים את המידע מהאתר שלנו על גבי אותם שרתים.

 

מה המחיר של שרת וירטואלי

את המחיר של שרת וירטואלי צריך לחלק לשני פרמטרים. הראשון קשור למשאבים שאותם אנחנו מקבלים, שזה אומר נפח אחסון, רוחב פס למהירות גלישה וכיו"ב. כל אותם דברים קבועים מראש, ואתם רק צריכים לבדוק מה המשאבים שנפח העבודה שלכם דורש לקבל על מנת שתוכלו לעבוד בצורה נוחה.

הגורם השני והוא גמיש יותר אלו השירותים שאותם תקבלו מעבר לענן עצמו. חברות רבות שעוסקות בתחום גם נותנות שירותים בתחום של תפעול תקלות, זיהוי באגים ותחזוקה שוטפת. הבחירה כמובן נמצאת בידכם, עד כמה חשוב לכם שיהיה מי שדואג לאתר שלכם מבחינה מקצועית.

 

מה המחירים בפועל

טווח המחירים עבור שירותי ענן הוא גמיש מאוד. עבור חבילה בסיסית שכוללת רק שירותי אחסון תשלמו בכל חודש פחות ממאה שקלים, וככל שנפח האחסון גדל והיקף השירותים נרחב, כך המחיר יהיה יקר יותר. בסופו של דבר עבור חבילה מקיפה במיוחד תשלמו מחיר של 1500 ₪ בערך. גם אם זה נראה לכם יקר, התועלת הרבה שתפיקו מהשירות הזה בהחלט שווה את זה.

 

לסיכום

שירותי ענן נועדו להעניק לנו משאבים מתאימים כדי לייעל את העבודה שלנו. בבחירה של שירותי ענן חשוב להבין מה נפח העבודה שאיתו אנחנו מתמודדים וכך להתאים לעצמנו חבילה מתאימה שאותה נקבל מחברת שמציעה שירותים בתחום.

מטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם