כמה עולה התייעצות ראשונה עם משרד עורכי דין לרשלנות רפואית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לצערנו, לא מעטים האנשים הפונים אל עורך דין לרשלנות רפואית ונמצאים בסיטואציה בה נגרם להם נזק כתוצאה מרשלנות רפואית. רשלנות רפואית יכולה להיווצר כנגד מטופלים במגוון של סיטואציות, למשל במקרים של עירוי דם נגוע, אי אבחון מקדים של מחלה, מתן תרופות לא נכונות ואף במצבים של טיפול נפשי ופסיכולוגי, ועוד רבים. במקרה בו אתם חשים כי נעשתה נגדכם רשלנות רפואית שהביאה אתכם למצב של נזק והשלכות כתוצאה ממנה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין ולשקול את האופציה לתבוע את הצוות המטפל על רשלנות רפואית. לפניכם קצת על כמה עולה התייעצות ראשונה עם משרד עורכי דין לרשלנות רפואית?

 

מה היא בדיוק רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא כל התרשלות וטיפול לא מספק ולא מתאים שנעשה מצד הצוות המטפל. עו"ד רשלנות רפואית כפיר דיין יעמוד לצדכם ויסייע לכם במידה ותרצו לתבוע ולנקוט בצעדים כנגד הצד הרפואי שהתרשל. רשלנות רפואית יכולה לקרות בכל תחום רפואי ובכל מחלה. ישנם כמה סוגי רשלנות רפואית שכדאי להכיר, לפניכם 2 סוגים מרכזיים ונפוצים:

 

רשלנות באבחנת הבעיה

אחד מסוגי הרשלנות הרפואית המצערים הוא רשלנות באבחנת הבעיה, כלומר רשלנות לא נכונה או אי רשלנות הבעיה בזמן. על הרופא להסתכל על נתוני המקרה והבדיקות ולהפנות לבדיקות נוספות כדי לשלול את כלל האפשרויות המתאימות לנתונים. במידה והוא לא הפנה לבדיקות, ולא אבחן בזמן מחלה שהייתה לנגד עיניו, מדובר ברשלנות רפואית חמורה. כמובן שלא כל טעות של הרופא תיחשב לרשלנות, ויש צורך בטעויות מרושלות במיוחד, ולא רק בשיקול דעת מוטעה.

 

הליכים רפואיים לא סטנדרטיים ולא מתאימים

רשלנות רפואית יכולה להתבטא גם בנקיטת טיפול ופעולות שאינן מתאימות לאבחנה או שאינן סטנדרטיות. למשל אי עריכת בדיקה, אי שליחת לבדיקות דם מתאימות וכדומה, או מתן טיפול ותרופות לא מתאימות למקרה שהזיקו למטופל או החמירו את המצב. לדוגמא במידה וניתנו תרופות חזקות למטופלים עם בעיות לב, או למטופלים שכלל לא היו צריכים את הטיפול התרופתי החזק הזה, והדבר יצר אצלם נזק ממשי כתוצאה מההתרשלות.

 

כמה עולה שכר טרחה ושעת התייעצות עם משרד עורכי דין להתרשלות רפואית?

לרוב, כל עורך דין ומשרד עורכי דין יקבע נהלים אחרים בנוגע לשכר הטרחה וידרוש תשלום שונה. לרוב, אצל משרד מומחה שמתמחה בתחום הרשלנות הרפואית ומחזיק בקרדיט של מספר תביעות מוצלחות, תקבלו מחיר של 20 – 25 אחוזים מערך התביעה. למרות זאת, עבור שעת התייעצות בלבד, במידה ואתם רק רוצים לשמוע, להכיר ולבדוק האם תביעה על רשלנות רפואית זה משהו שבכלל מתאים לכם, המחיר יהיה לרוב בין 200 – 500 ₪ עבור שעת ייעוץ בודדת, וייתכן ויהיו אף משרדים שיציעו את שעת הייעוץ הזו בחינם במקרים מסוימים.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם