כמה עולה ייצוג עורך דין לנכות עקב צליפת שוט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

על מנת לקבל אחוזי נכות יש לתבוע את ביטוח לאומי תוך הגשת כל המסמכים הנדרשים ושכנוע הוועדה הרפואית.

בגלל מורכבות ההליך כדאי להיעזר בעורך דין, כמה עולה ומה היא בכלל צליפת שוט?

בדומה לכל בעיה או אירוע רפואי כתוצאה מתאונה גם בעבור צליפת שוט פיצויים הם דבר אשר הגיוני שתדרשו וגם שתקבלו. כאשר מדובר בצליפת שוט, ובאופן כללי בכל פגיעה כתוצאה מתאונה או בעיה רפואית התעוררה ניתן לדרוש אחוזי נכות מהמוסד לביטוח לאומי, זאת על ידי הכרה כנכה מול המדינה.

 

צליפת שוט

אמנם אירוע זה נשמע כמו תוצאה של קרב פיראטים או קרב מתקופת הוויקינגים, אך אין מדובר בשוט אשר מוצלף בכם אלא בשם מקצועי לפגיעה מסוימת בתאונת דרכים. הכוונה בצליפת שוט היא למקרה בו אדם אשר יושב ברכב חווה פגיעה בחוליות הצוואר שלו כתוצאה מזריקת הראש לאחור ולקדימה באופן מהיר ואגרסיבי. זה אכן יכול להיגרם כתוצאה מפגיעה חזקה ומהירה. הדימוי לצליפת שוט מיוחס לזריקה הדומה להצלפת שוט של הראש.

 

הפגיעה כתוצאה מצליפת שוט

בדומה לכל תאונה, כל אדם יחווה פגיעה כתוצאה מצליפת שוט באופן שונה לחלוטין. במקרים הקלים ביותר האדם יחווה לאחר מכן כאבים חזקים בצוואר, בחוליות הצוואר, אך הכאב אמור להיעלם תוך זמן מסוים ועל כן תביעת אחוזי הנכות יהיו מעט מורכבים כאן. במקרה זה אין פגיעה פיזית שניתן לכמת בצוואר למעט כאב עז אשר משפיע על האדם רבות. במקרה החמור ביותר אדם יכול לצאת מהפגיעה עם שבר באחת החוליות כמה שעלול להשאיר אותו עם נזק בלתי הפיך או גם כן עם נזק לטווח ארוך אשר יעלם בשלב מסוים. כאן ניתן להוכיח את הפגיעה על ידי צילום של החוליות בצוואר.

 

אחוזי נכות מביטוח לאומי

על מנת להיחשב כנכה ולקבל פיצויים, קצבאות והטבות מסוימות, יש לתבוע את המוסד לביטוח לאומי. בהתאם לכמות אחוזי הנכות אשר אדם יקבל, חומרת הפגיעה ומשך ההחלמה (אם בכלל אפשר להחלים מהפגיעה) נקבעים גובה הפיצויים ומשך תשלומם. על מנת למקסם את התוצאה המתקבלת מביטוח לאומי מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין. הוא גם יכול לסייע לכם לקדם את התביעה תוך שאתם ממשיכים לנוח בזמן ההחלמה, אך גם הרבה יותר מנוסה בכל ההליכים.

 

כמה עולה ייצוג עורך דין לנכות עקב צליפת שוט

אם כך, עורך הדין אותו תשכרו יסייע לכם בכל ההליך על מנת לקבל אחוזי נכות גבוהים ככל האפשר, כמובן בהתאם ליכולת ולפגיעה שלכם. שכר הטרחה של עורך דין משתנה בהתאם לרזומה ולמחיר אותו קובע כל עורך דין לעצמו. כנראה שהתהליך אותו תצטרכו לעבור הוא תחילה פגישת ייעוץ אשר תעלה לכם החל מ-500 שקלים. משם תתקדמו להכנת אסטרטגיה והופעה מול הוועדה הרפואית. הליכים אלו נעים בטווח מחירים מאוד רחב בהתאם לגודל התביעה וסוג העורך דין.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם