כמה עולה יצירת הסכם מזונות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מספר הזוגות המתגרשים עלה בשנים האחרונות באופן משמעותי. עובדה זו הובילה אותנו לבחון את הנושא מקרוב ולהוציא בכל פעם מדריך שיציג את העלויות השונות שבאות לידי ביטוי כחלק מההליך. הפעם יצאנו לבדוק מהן העלויות של יצירת הסכם מזונות, ואנו מזמינים אתכם להישאר, כדי שתוכלו לקבל את המידע הרלוונטי שריכזנו בנושא.

 

הסכם מזונות – מה זה אומר?

רגע לפני שנעמיק בעלות של יצירת ההסכם שלשמו התכנסנו כאן היום, עליכם לדעת מה זה אומר בכלל הסכם מזונות. נסביר שמדובר במסמך שקובע את הסכום של דמי המזונות. סביר להניח ששמעתם לא פעם על המזונות, שנחשב לנושא מעורר מחלוקת בהליכי גירושין רבים. ההסכם צפוי לכלול את הנושאים המרכזיים הבאים:

  • הסכום שישולם מידי חודש
  • התאריך שבו התשלום יועבר
  • האופן שבו יועברו המזונות ועוד

הסכם מזונות – מה זה אומר

מי מכין את ההסכם?

יצירת הסכם המזונות עשויה להיות עניין מורכב. שכן, לא תמיד ישנה הסכמה בין שני הצדדים בנוגע לסכום הסופי. נסביר שהכנת ההסכם אינה מתבצעת  על ידי הצדדים לבדם, אלא תוך הסתייעות מצד עורך דין מוסמך שבקיא בדיני משפחה. אנו ממליצים לפנות למשרדו של טאוב ושות' שנחשב למוכר ומומלץ בתחום.

 

בואו נדבר תכל'ס – כמה זה עולה?

העלות של יצירת הסכם מזונות משתנה  בין עורכי הדין. שכן, נכון לרגע כתיבת מילים אלה, אין תמחור קבוע שתואם לכלל עורכי הדין בארץ. בירור שערכנו העלה שמרבית העוסקים בתחום מתמחרים את כתיבת ההסכם לפי שעת ייעוץ שעלותה נעה בין 300 – 600 ₪. אחרים מתמחרים את ההסכם בהתאם לפגישת ייעוץ שצפויה להימשך כמספר שעות והעלות שלה נעה בין 600 ₪ ל – 1,500 ₪.

 

טיפ חשוב ליצירת ההסכם – העלות היא עניין זניח

מי שעברו גירושין בעבר, יידעו להגיד לכם שהעלויות שנוגעות להליך הן עניין זניח. שכן, טיפול בדיני משפחה צריך להיעשות באופן מקצועי. כך שמומלץ לשים את הדגש על האיכות של בעל המקצוע והטיפול שלו ולהניח בצד את עניין העלות.

אתם הרי לא רוצים לגלות ששילמתם סכום זעום על ההסכם שבסופו של דבר התגלה ככזה שנוגד את האינטרס שלכם. לכן, אנו ממליצים לברר פרטים אודות עורכי דין מומלצים בתחום ולפנות אך ורק למי שנחשב לשם דבר בתחום. אם יהיה צורך, תפתחו חסכונות או תיטלו הלוואה שתאפשר לכם לצאת מהגירושין על הצד הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה

הסכם מזונות הינו מסמך חשוב שנכתב בהסכמת בני הזוג ובנוכחותו של עורך דין לדיני משפחה. המטרה של הסכם זה היא לרכז את כל המידע הדרוש אודות תשלום המזונות שיינתן לאחר הגירושין. בשלב זה אתם יודעים שהעלות של יצירת ההסכם משתנה מעורך דין אחד לאחר ועדיף שלא לשים עליה דגש, משום שהאיכות היא החלק החשוב ביותר בהליך זה.

טיפ חשוב ליצירת ההסכם – העלות היא עניין זניח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם