כמה עולה ביטוח דירה חובה ומה הוא מכיל

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביטוח דירה חובה, כשמו כן הוא – ביטוח שכל אדם צריך שיהיה לו על הדירה שלו.

בעקבות אסונות הטבע שפוקדים את העולם ושינויים שונים שחלים בדירות רבות ברחבי הארץ, יצאנו לבדוק כמה יעלה לכם לעשות ביטוח דירה חובה ומה הוא צפוי להכיל.

קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם חייבים להכיר בנושא לפני שאתם סוגרים את הביטוח הבא שלכם.

 

מה זה בכלל ביטוח דירה?

יצאנו לבדוק באופן מעמיק את הנתונים הרשמיים שפורסמו על ידי המשרד שמפקח על הביטוחים. נכון לרגע כתיבת מילים אלו, ניתן לראות שישנה עלייה משמעותית במספר בתי האב שמבוטחים בביטוחי דירה בארץ. החלטנו לפתוח את המדריך עם הסבר קצר, כדי שתוכלו לדעת מה זה בכלל ביטוח דירה. אז ביטוח מסוג זה נועד לבטח את הדירה שלכם מפני נזקים בלתי צפויים שעשויים לבוא לידי ביטוי. להלן כמה נזקים אפשריים:

  • פריצה וגניבה
  • נזקים שאירעו למבנה בעקבות שריפה
  • התפוצצות של ברז מים
  • רעידות אדמה
  • נזקים שאירעו לדירה בעקבות מפגעי מזג אוויר

ביטוח דירה הוא בעצם סוג של חוזה שנחתם ביניכם לבין החברת הביטוח. חוזה זה מאפשר לכם להיות בטוחים שתקבלו פיצויים במידה ויקרה נזק לדירה.

 

כמה עולה ביטוח דירה חובה?

כדי להציג בפניכם את המחירים המעודכנים ביותר, גלשנו אל האתר המוכר והאמין ביותר בתחום. הלא הוא – טראסטי ביטוח דירה חובה שמאפשר לכל אחד לבצע השוואת מחיר ביטוח דירה. בזמן שגלשנו באתר גילינו שביטוח החובה מתחלק ל-2 חלקים עיקריים:

  1. ביטוח מבנה
  2. ביטוח תכולה

ביטוח דירה חובה הוא כזה שכולל את שני הכיסויים הללו יחד. כך תוכלו להיות מבוטחים ב-100%. העלות של ביטוח זה משתנה בהתאם לתכולה שקיימת בביתכם ובהתאם לגודל הדירה. כך שהתברר לנו שאין באפשרותנו להציג בפניכם מחיר מדויק. אם תרצו לדעת פרטים מדויקים, עליכם לבחון זאת אל מול הפרטים המדויקים של תכולת הדירה וגודלה.

 

מה מכיל ביטוח חובה?

ביטוח חובה מכיל כיסויים על רעידת אדמה, נזקי צנרת, נזקי שריפה ובעצם, כל הפרטים שצוינו לעיל בפסקה הראשונה. אם ביטחתם את הדירה שלכם עם ביטוח מסוג זה ואירע לכם אסון, אתם צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל חברת הביטוח כדי ליידע אותה בנושא זה. נציג מטעם החברה ידריך אתכם כיצד תוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

 

השוואת מחירים

חשוב מאוד שתדעו שעליכם לבצע השוואת מחירים לפני שאתם בוחרים בביטוח דירה חובה. יש חברות שיציעו לכם ביטוח דירה חובה בתשלום נמוך יחסית ויש מי שיציעו לכם תשלום בגובה גבוה (ובשניהם תקבלו את אותו המפרט). לכן, תערכו השוואה באתרים שמאפשרים לכם לעשות זאת כדי שתוכלו לבחור את ביטוח החובה המשתלם והמתאים לכם ביותר. מאחלים לכם חיפוש נעים!

בית ומטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם