כמה עולה מיגונית לבית פרטי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לצערנו, מדינת ישראל היא מדינה למודת טרור, ובעיקר טרור של קטיושות, רקטות, וטילים. אזורים רבים ברחבי הארץ נתונים תחת איום מתמיד של מתקפת ירי, ולמרות הפיתוח של מערכת כיפת ברזל וההקלה המשמעותית שהיא הביאה איתה, עדיין אין, וגם לא נראה שיהיה אי פעם פתרון מושלם.

הפתרון הקלאסי הוא כמובן מרחבים מוגנים, וכיום כבר בכל אזור הדרום שנמצא הרבה פעמים תחת מתקפות ירי מעזה יש מרחבים מוגנים. תחנות אוטובוס מבוטנות משמשות כמרחבים מוגנים, ויש מרחבים מוגנים בגנים, בבתי ספר, בבתי חולים, בקניונים, ועוד.

 

מיגונית לבית פרטי

מיגונית לבית פרטי באה לענות על צורך בסיסי וחיוני של מקום מוגן לשהות בו בזמן שיש אזעקה. בהרבה מאוד בתים פרטיים אין מרחבים מוגנים שעומדים בתקני הבטיחות והחירום, ומדובר על בעיה קשה מבחינה בטיחותית. כיום כבר ברור שכניסה למרחב מוגן היא פעולה מצילת חיים, ובאופן אבסורדי, דווקא בבתים פרטיים שנפוצים באזורי הפריפריה והספר, לא תמיד יש מרחבים מוגנים שנבנו בצורה מתאימה.

מיגונית לבית פרטי

מהי מיגונית לבית פרטי?

מיגונית לבית פרטי היא בעצם מבנה חזק מאוד שעשוי מבטון והוא מגיע בכל מיני גדלים ובצורות שונות, כך שניתן להזמין את המיגונית שמתאימה לכם. המיגונית קלה מאוד לשינוע ולהתקנה, כך שברגע שתזמינו אותה יובילו אותה אליכם לחצר של הבית, ואתם תדעו שיש לכם מקום בטוח להיכנס אליו כאשר אתם שומעים אזעקה. כמובן שהמיגונית עומדת בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר ומהווה מרחב מוגן מצוין.

מהי מיגונית לבית פרטי

אז איך זה עובד בתכל'ס?

התקנת המיגונית היא תהליך מאוד פשוט ומהיר. קודם כל תצטרכו לחשוב על הצורה של המיגונית ועל הגודל שאתם צריכים. כמובן שאם יש לכם רק ילד אחד אתם לא צריכים מיגונית כמו משפחה שיש לה 4 ילדים. בנוסף, שווה למדוד את החצר שלכם ולהבין כמה מתוכה אתם רוצים להקדיש למיגונית. אחרי שתזמינו את המיגונית בגודל ובצורה הרלוונטיים יביאו אותה אליכם וישימו אותה בחצר בעזרת מנוף. חשוב לדעת שאפשר להתקין במיגונית גם חיבור מים וחשמל.

 

אז כמה זה עולה לנו?

מה שמעניין אותנו לדעת בסופו של דבר זה כמה יעלה לנו הדבר הזה? חשוב לדעת שאין כאן מחיר אחיד מסוים מכיוון שכל מיגונית מגיעה בהתאמה אישית, ושניתן גם להוסיף לה פיצ'רים כמו חיבורים לחשמל ולמים. באופן כללי ניתן לומר שמיגונית תעלה לכם בין 25,000 ל- 40,000 ₪, מחיר שווה ביותר אם אנו חושבים מה יש בצד השני של כף המאזניים. אתם ממש לא רוצים לדמיין מה יקרה חלילה במקרה של אזעקה כשאין לכם מיגונית או מרחב מוגן צמודים לבית.

 

סיכום

מיגונית לבית פרטי היא פתרון מיגון מצוין ומציל חיים לבתים פרטיים שאין להם מרחב מוגן דירתי. מדובר על מעין מבנה בטון שמגיע עד אליכם ויושב בחצר. אז לא כדאי לחכות!

כמה עולה מיגונית לבית פרטי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם