כמה עולה דמי ניהול בביטוח מבנה משותף?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם אתם הבנתם עד כמה חשוב לבצע ביטוח מבנה משותף, אבל אתם רוצים לדעת כמה זה עולה לכם בפועל מידי חודש ומה עלות דמי הניהול בביטוח מבנה משותף? קבלו את המאמר המקצועי שיסכם לכם את כל מה שרציתם לדעת על דמי ניהול בביטוח מבנה משותף – ולא היה לכם את מי לשאול.

 

למה שתעשו ביטוח מבנה משותף?

למעשה, ביטוח מבנה משותף הוא הצעה עם פלוסים אדירים לכל מי שגר במבנה משותף או בבניין יחד עם דיירים נוספים. אמנם, הביטוח אינו חובה, אבל הוא כן טומן בתוכו יתרונות אדירים כמו גם חיסכון כספי בלתי מבוטל. ומסיבה זו, ניתן לראות יותר ויותר וועדי בניינים, שאצלם ביטוח מסוג זה הוא חובה, כיוון שהם מודעים ליתרונות המועילים שהוא טומן בתוכו.

ביטוח מבנה משותף

תארו לעצמכם ש…

תארו לעצמכם שחס וחלילה, שליח אשר מגיע לבית אחד הדיירים במבנה – מועד ושובר את רגלו. בוודאי הדבר מצער אתכם, אך לא פחות מכך – מצער אתכם לגלות לאחר יומיים, כי השליח תובע את דיירי הבניין על סך של מאות אלפי שקלים בעקבות הפגיעה שנגרמה לו מן השהות בבניין שלכם. הידעתם כי ניתן למנוע זאת? בביטוח מבנה משותף, מי שיהיה אחראי לכל מערך הכספים והתביעות מול השליח הנפצע, הוא חברת הביטוח, כך שיורד מכם גם העול הכספי וגם העול הבירוקרטי.

 

ומה קורה אם…?

אחרי רעידות האדמה בטורקיה ובצפון הארץ, זה כבר לא חלום רחוק… אם חס וחלילה פקדה את המבנה שלכם רעידת אדמה ונוצרו נזקים, מי נושא בעלות המטורפת שלהם? אם אין לכם ביטוח מבנה משותף, כל העול הכספי מוטל עליכם – הדיירים. אבל אם אתם מברי המזל שיש להם ביטוח מבנה משותף, אז מה שנשאר לכם זה להמתין לשיפוצים המהירים שמשולמים באופן ישיר על ידי חברת הביטוח.

ביטוח מבנה משותף

משהו כאן לא עובד

מי לא נתקל מפעם לפעם בבעיה מטרידה שנובעת מצנרת או אינסטלציה לקויה? והאסון הכי גדול במקרה של תקלה בצנרת או באינסטלציה, הוא זה שאתם תלויים בשכנים כדי לתקן את התקלה המציקה, מה שאומר שאתם יכולים לשכוח משיפור עתידי, כי – למה שהשכנים יסכימו להוציא ולו אגורה שחוקה בשביל לתקן צנרת שמשפיעה רק עליכם? עם ביטוח מבנה משותף, לא תאלצו לחשוב פעמיים. הביטוח יכסה את העלות ויאפשר לכם להנות גם מחיסכון כספי וגם מיחסי שכנות טובים.

 

כמה זה עולה?

אז הבנו  ביטוח מבנה משותף הוא כמעט חובה במבנה מרובה דיירים, אבל מה העלות שלו? למעשה, עלות דמי הניהול של ביטוח מבנה משותף נעה בטווח רחב, כאשר הצעת המחיר ניתנת באופן אישי על פי נתוני הבניין שלכם, כאשר לאחוז ורמת הכיסוי הביטוחי יש השפעה ישירה על גובה העלות החודשית.

 

לסיכום

רוצים שהמבנה שלכם יהיה בטוח בכל תרחיש? רוצים לחסוך את ההוצאה הכספית הבאה? ביטוח מבנה משותף זה בשבילכם!

ביטוח מבנה משותף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם