כמה עולה ביטוח נסיעות ליום אחד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביטוח נסיעות הוא שירות הכרחי כאשר טסים לחו"ל. כאשר אין ביטוח נסיעות וצריכים לקבל טיפול ולהתאשפז בארץ מסוימת, עלולים לשלם מחיר גבוה מאוד, ולכן מדובר על מוצר נדרש ומבוקש. בהתאם לכך, ישנה תחרות בין חברות הביטוח השונות. בדקנו עבורכם – כמה עולה ביטוח נסיעות ליום אחד.

 

האלמנטים המשפיעים על מחירי ביטוחי הנסיעות

על מנת לקבל תמונה כללית על מחירי ביטוחי הנסיעות השונים, יש ראשית להבין מה הם כוללים ומה לא. בגדול ביטוח הנסיעות נקבע על פי גיל המבוטח, מצבו הרפואי הנוכחי, היעד אליו הוא טס ומשך השהות בחו"ל. הכיסויים הבסיסיים שמעניקות חברות הביטוח כוללים כיסויים רפואיים כמו טיפולים והוצאות על תרופות, ביטוח כבודה במקרה של אובדן או גניבה וחבות צד ג'.

לכך מתווספות הרחבות בהתאם לצרכים האישיים ולאופי הנסיעה. למשל, ספורט אתגרי, איתור, חיפוש וחילוץ, הרחבה על החמרת מצב רפואי, הרחבה לנשים בהיריון, כיסוי לאובדן או גניבת טאבלט, טלפון נייד או מצלמה, ספורט חורף, ביטוח קורונה, ביטול וקיצור נסיעה ועוד. לאחר שמרכיבים את הביטוח הנחוץ לתקופה הרצויה ניתן להשוות בין חברות הביטוח השונות. בדקו כאן כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות

השוואה בין מחירי ביטוח נסיעות והכל במקום אחד

אתרים מסוימים עושים עבורכם את העבודה ומשווים בין ביטוחי הנסיעות השונים בהתאם לפרמטרים שציינו. כלומר, במקום לשוטט בין האתרים של חברות הביטוח ולטבוע בכל המידע ניתן לקבל במקום אחד הכל. למשל, מסקנות עדכניות לכך שבכל חברות הביטוח תשלמו בין 3-7 דולר ליום אחד, איזו חברת ביטוח היא הזולה או היקרה ביותר, איפה ניתן לקבל כיסוי על קורונה במחיר הכי משתלם וכד'.

מעבר לכך, ישנם מחירונים המסודרים על פי גיל וחברת הביטוח מהם ניתן לקבל תמונה ממוקדת יותר על טווח המחירים.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות לשנה?

כאמור ביטוח ליום אחד מחושב על פי פרמטרים אישיים ולכן מדובר במחיר אינדיבידואלי המחושב בעיקר לפי גיל, מצב רפואי, יעד ושהות. יחד עם זאת, ישנם ביטוחי נסיעות לפרק זמן ארוך המותאמים לאוכלוסיות מסוימות. למשל, תרמילאים הנוסעים לשנה לחו"ל יוזילו את מחיר ביטוח הנסיעות באופן משמעותי אם ישלמו על ביטוח נסיעות לשנה הכולל את כל הכיסויים להם הם זקוקים.

לכך ניתן לקבל הצעת מחיר מחברת הביטוח או להיכנס לאחד מהאתרים המשווים בין חברות הביטוח ולדעת איזו חברה מציעה שירות כזה ובכמה.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות ליום אחד ולמי זה טוב?

כשמדובר על מחיר ביטוח נסיעות ליום אחד, מומלץ להשוות מחירים בעיקר אם אתם אנשי עסקים או מטיילים הטסים לתקופה קצרה. לפיכך, ככל שהתקופה קצרה יותר, כך הביטוח יעלה פחות. יחד עם זאת, חשוב לדעת אצל מי תשלמו את המחיר הזול ביותר ותקבלו את הכיסוי הטוב ביותר.

עלות ביטוח נסיעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם