מה צריך לעשות כדי לקבל פיצויים מחברות הביטוח?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם אנו שומעים על אנשים שסבורים כי קבלת פיצויים מחברת הביטוח הינו הליך מורכב שמצריך מהם לעבוד קשה. המדריך הנוכחי נכתב במטרה להציג את המידע העדכני בנושא, זה שיגרום לאותם אנשים להבין שמדובר בטעות. הישארו אתנו ותגלו מה אתם באמת צריכים לעשות כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם מחברת הביטוח שבה אתם מבוטחים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. פנינו אל גורמים חיצוניים שסייעו לנו וציינו בפנינו את כל הדברים החשובים שצריך לעשות. ראוי שנציין בפניכם שהגורמים הללו הם אנשים שיודעים בדיוק מה צריך לעשות בגלל שהם עברו את ההליך הזה מספר פעמים. שכן, מדובר במי שעברו תאונות דרכים, ניתוחים ומצבים אחרים שכלולים במרבית הפוליסות.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית ובו ביקשנו מיודעי דבר לציין איך הם התנהלו כדי לקבל את הפיצויים. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שלקחו חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי לסייע לרבים אחרים.

 

מה צריך לעשות כדי לקבל פיצויים מחברות הביטוח? – השלב ה  – 1

אם כבר ערכתם בירור מעמיק בנושא של קבלת פיצויים מחברת הביטוח, סביר להניח שהפנו אתכם לא פעם אל עורך דין דוד פייל שמוכר בתחום. אם כך, דעו ששלב הפנייה אל עורך הדין הנבחר היא לא בשלב זה. בשלב ה – 1 אתם צריכים קודם כל לקרוא את הפוליסה שלכם ולראות שהמקרה שאירע לכם אכן מופיע בפוליסה. כך שאם למשל יש לכם ביטוח לתכולת דירה והייתה שריפה בדירה שכילתה את הציוד, אתם יכולים להמשיך אל השלב הבא.

 

מה צריך לעשות כדי לקבל פיצויים מחברות הביטוח? – השלב ה  – 2

בשלב זה אתם צריכים לבחור את עורך הדין המתאים לכם ביותר. שימו לב, עורך הדין הנבחר צריך לעמוד בתנאים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • בעל המלצות רבות מטעם לקוחות קודמים
  • בעל תיקים מוצלחים עם פיצויים גבוהים

כדי שתוכלו לבחור את עורך הדין המתאים לכם, אתם צריכים לערוך בירור ברחבי הרשת או פשוט לבחור בעורך הדין שהצענו לכם בשלב ה -1.

 

מה צריך לעשות כדי לקבל פיצויים מחברות הביטוח? – השלב ה  – 3

בשלב הזה אתם לא צריכים לעשות יותר מידי, חוץ מלפנות אל עורך הדין הנבחר. תצטרכו להציג בפניו את מסמכי הפוליסה וייתכן שתידרשו להציג מסמכים נוספים שצריכים להיות לכם בהישג יד. אינכם צריכים לעשות דבר פשוט כי עורך הדין יבצע את ההליך המדובר מעתה ואילך. בסיום ההליך, תוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם. כן, פשוט כך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדברים שאתם צריכים לעשות כדי לקבל פיצויים מחברת הביטוח. מאחלים לכם יישום קל של השלבים ובהצלחה.

חברות ביטוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם