כמה עולה ביטוח בניין משותף מחברה מומלצת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם שייכים לרוב, אז גם אתם מתגוררים בבניין המשותף עם דיירים נוספים ולא בבית פרטי. ואם אתם דיירי בניין – חשבתם פעם לעצמכם מה קורה במקרה בו נגרם חלילה נזק לבניין או לאנשים אשר שוהים בבניין? אם כבר חשבתם לקום ולעזוב לבית פרטי ויקר? אתם יכולים להישאר! ביטוח בניין משותף מאפשר לכם להמשיך להתגורר בבניין ויחד עם זאת להיות בטוחים כי יש מי שיישא בעלויות השונות במקרה בו חלילה ייגרם נזק לבניין.

 

מה זה אומר לגור בבניין…?

לגור בבניין זה אומר שיש מסביב שכנים, אנשים שאתם אומרים להם שלום בבוקר או בערב, וכאלה שאתם מאחלים להם שנה טובה לפני ראש השנה ומשתדלים לשמור איתם על יחסי שכנות טובים, בלי להרעיש בין שתיים לארבע. אבל אם אין לכם ביטוח בניין משותף, מה שעלול לקרות לבניין שלכם, זה שהוא יהפוך לאש מתלקחת של מריבות משתוללות, בלגנים, עגמות נפש, כאבי לב ולא פחות מכך – גם הפסדים כספיים ניכרים.

בִּניָן

רעידת אדמה בטורקיה  ובישראל?

זה כבר לא סיפור מתח מארץ הסרטים, אלא מציאות חיה וקיימת. רעידות אדמה פוקדות את ישראל וסביבותיה ועלולות לגרום לנזקים משמעותיים עד בלתי הפיכי במקרים השונים.

ומה קורה כאשר בניין נפגע חלילה בעקבות רעידת אדמה ונגרם לו נזק? אם אין לכם ביטוח בניין משותף, אז אתם נאלצים לשאת בעלויות הבלתי נגמרות של שיפוץ הבניין, אבל אם זכיתם ויש לכם ביטוח בניין משותף, אז מה שנשאר לכם – זה רק להמתין לגמר השיפוצים שממומנים כולם על ידי חברת הביטוח שמכסה את עלות הנזקים שנגרמו בעקבות רעידת האדמה.

 

זה התחיל טוב, אבל נגמר לא טוב

האדם שנפל במדרגות הבניין שלכם רק רצה לבקר את השכן מהקומה מעל… מה רע? הוא רק לא תכנן את הנפילה שלו בה הוא ישבור את הרגל. ואחרי שהרגל נשברה והוא הצליח להתאושש מהניתוח, הוא החל במערך תביעות – מול הבניין שלכם, שבגללו נגרם לו הנזק הגופני. במקרה בו יש לכם ביטוח בניין משותף אתם משתתפים בצערו בשמחה כיוון שלא אתם אלה שנושאים בעלויות, אלא חברת הביטוח המכסה.

 

כמה עולה ביטוח בניין משותף?

עלות ביטוח בניין משותף נעה בין עשרות עד מאות שקלים בחודש, כאשר התמחור הסופי ניתן בהתאם לבניין שלכם ולרמת הכיסוי הנדרשת. ככל שרמת הכיסוי גבוהה יותר וכוללת תרחישים רבים יותר, כך גם העלות תהיה גבוהה יותר באופן יחסי – אך אל דאגה, התמורה תהיה שווה את עצמה.

 

לסיכום

ביטוח בניין משותף הוא חובה לכל מי שרוצה לגור בבניין ולשמור על שלוות הנפש ויחסי השכנות שלו. בנוסף, ביטוח בניין משותף מאפשר חיסכון כספי אדיר במקרה בו חלילה נגרם נזק לאנשים ששהו בבניין, או שנגרם נזק מכל סוג לבניין, כי חברת הביטוח היא זאת שנושאת בעלויות התיקון.

בניין משותף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם