כמה עולה ביטוח חול והאם זה משתלם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נוסעים רבים שרכשו כרטיסי טיסה ליעדים שונים בחו"ל פרסמו בימים האחרונים הודעות בפורומים וקבוצות פייסבוק, במטרה לקבל מידע אודות מחירי הביטוח העדכניים. אלה קיבלו תגובות סותרות והדבר גרם לבלבול גדול. החלטנו לעשות סדר בנושא ולהעלות את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את העלויות של ביטוחי חו"ל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתדעו מה צפוי לכם והאם זה משתלם.

 

ביטוח חו"ל – מה הוא כולל?

עליכם לדעת שהביטוחים לחו"ל כוללים פוליסות שונות, כך שכל מבוטח יכול להתאים את הפוליסה בהתאם לתנאים הבאים:

  • סוג הנסיעה (נסיעת עבודה, טיול גדול, חופשת בטן גב)
  • משך הנסיעה
  • היעד הנבחר

כאשר ביטוחי הנסיעות כוללים בדרך כלל החזרים שנוגעים לכבודה שלא הגיעה ליעד, הוצאות רפואיות, חילוץ והצלה וכו'.

ביטוח

הידעתם? העלויות משתנות מנוסע אחד לשני

סביר להניח שאתם מבינים בשלב זה שהעלויות של ביטוח חו"ל אינן קבועות, מכיוון שהן נקבעות בהתאם לפרמטרים שהוצגו לעיל. כאמור, התכנסנו כאן כדי להציג בפניכם את העלויות ואנו רוצים

להציג בפניכם את המידע המהימן והעדכני ביותר. לכן, נציין שבירור שערכנו בנושא גילה שהביטוח המשתלם ביותר הוא של חברת פספורט קארד. תצטרכו לשלם לפחות 25$ עבור נסיעה שתיארך כ – 100 ימים. נדגיש שהדבר נכון למבוטחים עד גיל 60 בלבד. שכן, מבוטחים בני 61 ומעלה, צפויים לשלם סכום גבוה יותר.

 

רוצים לקבל הצעת מחיר עדכנית? פנו לנציג מכירות

אם יש בידיכם כרטיס טיסה וטרם רכשתם ביטוח נסיעות, עליכם לפנות לנציג של חברת פספורט קארד טלפון מכירות, כדי שזה יבדוק תחילה מהי הפוליסה המתאימה ויציג בפניכם את העלות הכוללת. נמליץ שלא לקרוא תגובות של גולשים ברחבי הרשת, משום שאלה לא יכולות לשקף את הסכום שתשלמו בסופו של דבר.

 

טסים לחו"ל עם ביטוח נסיעות!

בתחילת המדריך הצגנו תהייה אודות החשיבות של רכישת ביטוח נסיעות. זה הזמן לציין את העובדה שמוכרת לנוסעים שטסים לחו"ל בתדירות גבוהה – לא יוצאים מהארץ בלי ביטוח חו"ל. נסביר שאתם עשויים לחוות מצבים רפואיים מורכבים שיצריכו אשפוז או הטסה מידית לישראל.

תרחיש זה עשוי לקרוע לכם את הכיס, מכיוון שמדובר בקבלת טיפול יקר ערך. מי שמחזיק בביטוח נסיעות איכותי, יכול להיות בטוח בכך שהוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר, מבלי לפתוח את החסכונות שבבנק.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של ביטוח חו"ל משתנות בעקבות נתונים שנמסרים לחברת הביטוח. כעת אתם יודעים שכל נוסע משלם מחיר אחר, כך שאין לכם מה לחפש את המידע ברחבי הרשת. הדרך הטובה ביותר שתוביל לקבלת הצעת מחיר עדכנית היא תוך פנייה לחברת ביטוח מוכרת. בשלב זה נותר לכם לבחור בחברה מומלצת, כדי שזו תספק לכם שירותי בריאות מתקדמים בכל מקום ברחבי העולם.

כמה מילים על חברת ISHIELD, החברה חרטה על דגלה להקל על קהל לקוחותיה בזמן רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל. מטרתה העיקרית של החברה היא להתאים את ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם לאופי הנסיעה ותוך כדי שמירה על סטנדרט שירות גבוה.

ביטוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם